Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 12 marca 2015

Sportowy styl

Odcinek drugi już za nami a ja już się spóźniłam z postem. Niestety miałam trochę rzeczy do szkoły, ale już jestem z Wami.
Sportowy styl, to była główna myśl drugiego odcinka. Powiem, że jak dla mnie to trafili w odpowiedni moment, ponieważ właśnie podjęłam się dwóch wyzwań i od 15 dni nieprzerwanie ćwiczę. Ale wracając do mody....
Gościem specjalnym była główna projektantka firmy 4F – Ranita Sobańska. A także w roli modelek wystąpiły dziewczyny z drużyny żeńskiej piłki siatkowej z Legionowa. Był to przebojowy odcinek, tak bym może to ujęła.



Najlepszy projekt według mnie zrobiła Sara- według mnie wydaje się być bardzo wygodny do np. biegania czy ćwiczenia na siłowni, kolorystyka idealna do strojów sportowych (ale to już sprawa indywidualna). Jednak dla mnie najważniejszą rzeczą jest bluza! W chłodniejsze dni nie potrafię się bez niej ruszyć na bieganie, niestety żyjemy w takim klimacie że nawet latem, wieczorami potrafi być tak zimno że do biegania warto zarzucić bluzę.


Drugie miejsce – projekt Moniki. Znowu popatrzyłam pod kątem biegania, top – strzał w dziesiątkę, sama bym taki chętnie przygarnęła.  Spodnie spodobały mi się pod względem ozdoby kolorystycznej na łydkach, taki interesujący element.


Ostatnie i tu miałam najwięcej wątpliwości czy wybrać Michała czy Piotrka. Jednak bardziej do gustu przypadł mi Piotrek. Może to przez moja słabość do koloru pomarańczowego. Chociaż żen strój nie wybrałabym na biegania albo do siłowni, to na jakiś luźny wypad, czemu nie.


To do nastepnego odcinka!

1 komentarz:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P