Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 5 marca 2015

Zdemolowana restauracja powrotem do pisania!

Wow! Sama nie wieżę, że tu coś pisze. Tyle razy się zastanawiałam, zacząć pisać czy nie zacząć. Potem mój aparat niestety przestał działać i nie miałam, czym robić zdjęć, co zaważyło na tym że nie podjęłam się powrotu do pisania. Jednak po tym jak zobaczyłam w telewizji, że wraca mój ukochany Project Runway wiedziałam, że to będzie idealna okazja do powrotu. Na razie pewnie będę się ograniczać do opisywania tylko tego programu, ale zobaczymy jak to potoczy się dalej.

Pierwszy odcinek drugiej edycji - jestem pod wrażeniem. Chociaż do pierwszej podeszłam z większym entuzjazmem, bo od razu pamiętałam imiona wszystkich, to tu chyba pamiętam z trzy osoby. Ale to przecież nie chodzi o osoby, a o ich zdolności. Zasady mojego oceniania się nie zmieniają, nadal wybieram trzy najlepsze projekty według mnie i układam je jak na podium. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, zaczynamy!



Pierwsze zadanie, zaczęło się od zdemolowania restauracji. Wszystko, dlatego że potrzebowali materiałów na uszycie swoich kreacji. Mieli wyrazić siebie, muszę przyznać że wszystkim poszło to genialnie.

Projekt Patryka (materiały które wykorzystał: obraz, podkładka pod czajnik, obrus)
Patryk wygrał pierwszy odcinek, i także swoim projektem podbił moje serce. Najchętniej uszyłabym sobie taka sukienkę jak on zrobił, tylko chyba nie w tym kolorze. Ale nie mogę się przyczepić do koloru bo sukienka idealnie zagrała z kamizelką, która była strzałem w dziesiątkę. Nawet nie przypuszczałabym że zrobił ją z obrazu.


Projekt Piotra (materiały które wykorzystał: kotara, girlanda z tiulu)
Zauroczyła mnie spódnica maxi która jest z prześwitującego materiału, tak patrząc na nią myślę sobie że to jest bardzo dobry pomysł dl niskich osób. Tylko wtedy nie mogłabym sobie pozwolić na sportowe buty. Ale właśnie, nawiązując do sportowych butów, jako jedyny to wykorzystał i to było tym akcentem, ta kropka nad i. Ogólnie, bardzo fajny look.


Projekt Alicji (materiały które wykorzystała: obrus, cerata)
Zakochałam się w sukienkach, i zakochałam się w białych sukienkach. Dlatego choć projekt nie wyróżniał się specjalnie to sukienka bardzo przypadła mi do gustu. Chętnie bym założyła taki „obrus” na siebie.


Wyróżnić muszę tutaj także projekt Michała, niestety nie zakwalifikowałam go na moje podium, ale projekt utkwił w mojej głowie i początkowo był na 3 miejscu. Wykorzystał wachlarze, kryształki z wazonu, srebrną folię dekoracyjną i pikowany obrus. Chociaż nie była to kreacja na co dzień, ani na wyjście. To wielki szacunek dla niego, ma tylko 19 lat a stworzył cos genialnego.


Niestety zdjęcia są takie małe, bo tylko takie były dostępne na stronie :(
To do następnego odcinka!

1 komentarz:

  1. projekt Michała wydaje mi się ciekawy, przypomina mi trochę Marylin Monroe :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P