Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 22 marca 2015

Zmiany przez wielkie Z!!!

Jak już każdy z Was zdążył zauważyć, że mój blog wizualnie przeszedł wielką metamorfozę. Tło, szablon, kolory uległy zmianie o 180 stopni. I choć na pierwszy rzut oka wygląda żałobnie to chce kolory pokazać tylko w postach. Jak dla mnie teraz wygląda profesjonalnie i świeżo.

Mam do nadrobienia jedna notkę z trzeciego odcinak Project Runway i obiecuje że pojawi się przed środą. Także mam kolejne pomysły na notki i mam nadzieję że uda mi się w szybkim tempie je zrealizować ;)

Jedyne co się jeszcze nie zmieni to to że nadal nie mam aparatu i muszę ratować się telefonem ;<


Mam do Was pytanie, czy wiecie jak zrobić takie ikonki gdzie mogę dodać link do instagrama, tumbrl?

8 komentarzy:

  1. rzeczywiście trochę ciemno, ale ważne, że Tobie się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie ciemno i męczy się wzrok przy czarnym tle.. Może by tak tu gdzie notki dać białe a czarne literki? ;) Myślę że wyglądałoby tak samo, a lepiej dla oczu by sie czytało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę, postaram się coś z tym zrobić ;)

      Usuń
  3. zmiany zawsze sa dobrym pomysłem.
    Pozdrawiam i zapraszam na http://lap-stajla.blogspot.co.at/, u mnie post o oreo ciastkach

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiany zawsze są dobre! Nawet te najmniejsze ;)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie ładnie :) najlepiej szukać na necie widżetów właśnie do aplikacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej by było żeby tło postów było białe, ale najważniejsze jest to że tobie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję :D
    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P