Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 25 kwietnia 2015

Koniec szkoły

Dokładnie tak, wczorajszy dzień rozpoczął moje wakacje. Jeszce tylko od 4 maja do 8 maja egzaminy później dwa dni ustnych i 28 maja mam luz. Oby tylko wszystko się pozdawało. Później rekrutacja na studia...
Jednak smutno, że to już koniec, studia nie są tym samym, co szkoła. Wczoraj płakałam przy wychowawczyni jak mi dawała świadectwo i ze szkoły wyszłam zapłakana. Chociaż czasem było pod górkę, nauczyciele denerwowali, klasa o coś męczyła to tęsknie za wszystkimi. Na pewno zorganizujemy jakieś spotkania, ale to nie to samo, co siedzieć razem przez te 45 minut w jednej sali. Będę za tym tęsknić.

Są tu jacyś maturzyści? Jak tam nastroje przed egzaminami? Pamiętajcie: Jesteśmy świetni i damy radę!


Przepraszam za jakość, ale zdjęcie zapisane z snapchata, a tam jakość nie jest największych standardów :) A tak poza tym to na zdjęciu oczywiście moje świadectwo, po prawej "srebrna maska" za dwuletnia działalność w szkolnym teatrze, a po lewej "srebrna lira" za trzyletnią działalność w szkolnym chórze.

6 komentarzy:

  1. powodzenia na egzaminach, a co zdajesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje rozszerzony polski, matematykę i angielski ;)

      Usuń
  2. Ja również zawsze płaczę. Rozstania są najtrudniejsze, haha. Zdecydowanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w zasadzie to się cieszę,nie mówie że nie jest mi żal że rozstaję się ze znajomymi i w ogóle.bo w sumie troch jest,ale nie czuję żalu że opuszczam szkołę.Nie bardzo w zasadzie przejmuję się maturą,a wielu strasznie się spina.Zaraz po maturach wyprowadzam się,a o studiach będę myśleć duuuuużo później.Za to za Ciebie trzymam mocno kciuki!Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie nowy post o smakowitościach.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi został jeszcze rok, ale nie wyobrażam sobie pożegnania z moją klasą <3 uwielbiam ich, mam najwspanialszą klasę na świecie :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego długiego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P