Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 5 kwietnia 2015

Punktacja

Wymyśliłam coś nowego do moich postów na temat Projectu Runway.
Chciałabym dodawać pod postem taki jakby wykres, kto według mnie wygrywa.  Za pierwsze miejsce przyznaję 15 pkt, za drugie – 10 pkt a za trzecie – 5 pkt, oraz za każde wyróżnienie 5 pkt. Oczywiście z programu uczestnicy odpadają, ale chciałabym ukazać Wam w czytelny sposób moje oceny. Pomysł zrodził się z tego, że oswajam się z liczbami i exelem, bo planuję iść na rachunkowość, wiec, dlaczego nie połączyć dwóch pasji?
Po zliczeniu wszystkich odcinków wyniki prezentują się tak ;)
   

W nawiasach zapisane są osoby które już odpadły :<
* Niestety jeszcze nie wiem jak zrobić żeby były od najlepszego do najgorszego.

8 komentarzy:

  1. nie oglądam ;)

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką miałaś sukienkę na studniówce? w ogóle jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu chcesz isc na rachunkowosc akurat? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesuję się tym i kocham robić w papierach, rozliczenia to mój świat :)

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P