Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 10 maja 2015

Bitwa trwa!

Uff! Nareszcie mogę spokojnie usiąść i napisać post. Po całym męczącym tygodniu należy się trochę odpoczynku. Sześć egzaminów w pięć dni to o wiele za dużo, byłam bardzo zła na ten harmonogram, ponieważ rozszerzoną matematykę miałam w piątek na samym końcu (z rozszerzeń zdawałam jeszcze: angielski i polski). Chociaż jestem zadowolona z tego, co napisałam i myślę, że raczej poszło mi dobrze, był to na prawdę ciężki tydzień. Teraz przede mną jeszcze ustny polski (21 maja) i angielski (28 maja). Później poczekać tylko na wyniki i rekrutację na studnia.
Chciałabym teraz zacząć blogowanie na poważnie, chociaż moje plany na wakacje są napięte to na blog też jest tam czas ;)


Pytanie do maturzystów : Jak Wam poszły maturki? Jesteście zadowoleni?

3 komentarze:

  1. to najtrudniejsze za tobą, teraz tylko lekka prosta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najtrudniejsze za Tobą, ja jutro mam ostatni ustny egzamin i koniec. Cisza i spokój. :))
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. najgorsze za tobą ;))

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P