Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 28 maja 2015

Finał drugiej edycji Project Runway!

Nawet nie wiecie, co wczoraj przeżywałam. Całą edycję oglądałam przez internet, bo nie mam możliwości w telewizji, i tak samo z finałem. Czekałam do ostatniej minuty żeby zobaczyć finał i nagle pokazało mi, że "materiał nie jest już dostępny". Byłam zrozpaczona, że stało się to przez samym finałem. Na szczęście uratowały mnie trzy filmiki, które pokazały mi jak wyglądały finałowe pokazy. Na pewno będę chciała oglądnąć powtórkę, tak łatwo nie odpuszczę.


Co do kolekcji, nie mogę wybrać która była najlepsza bo wszystko bardzo mi się podobała. Były spójne, interesujące, choć każda z nich była zupełnie inna. Jestem bardzo dumna z zwycięstwa Michała (po cichu trzymałam za niego kciuki). Jestem pod wrażeniem że osoba która jest o rok ode mnie starsza, choć w jednym roku pisaliśmy matury (Michał uczęszczał do technikum) zaszła już tak daleko. Gratuluje mu też tego że pogodził wszystko, program, naukę do matury i sam maturalny i programowy stres. Jeszcze raz wielkie oklaski!


Mam nadzieję że będzie trzecia edycja ;)

A jakie są Wasze opinie na temat tego finały, całej edycji? 

5 komentarzy:

  1. Naprawdę nie powinnam tykać się internetów, kiedy jeszcze nie widziałam finału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Michał ma talent. Fajnie,że wygrał ale moim zdaniem Patryk zaproponował coś zupełnie innego niż projektanci na całym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że właściwe osoby na właściwym miejscu, ładne projekty :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że ogólnie ten sezon był gorszy od poprzedniego...aczkolwiek uważam, że dobrze, iż on wygrał. Mam nadzieję, że nie pogorszy się ze swoim zachowaniem. Przede wszystkim kojarzy mi się ze świetnymi projektami, arogancją i ogromną ambicją.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam ani jednego odcinka :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P