Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 19 maja 2015

Na deszczowy dzień

Ostatnio było u mnie dość deszczowo, a jak wiecie (lub nie) ja trenuje na polu. Mam u siebie na osiedlu bardzo fajną siłownię na świeżym powietrzu (jak ktoś śledzi mojego tumbrla to ją widział - możne kiedyś zrobię o niej post). Jednak w deszczowe dni nie mogę ani pobiegać, ani tam poćwiczyć, ani poskakać na skakance (w domu nie mam warunków skakać). Dlatego trzeba zawsze znaleźć sobie zamiennik. I wtedy wpadłam na pomysł, że wypróbuje jakiś trening Ewy Chodakowskiej. Na YouTube jest ich dość dużo, dlatego miałam, z czego wybierać.

Muszę się Wam przyznać, że kiedyś sobie myślałam, że co to są te "jej" treningi. Ale po tym jak zrobiłam jeden byłam zaszokowana. Podoba mi się to, że tak dopinguje, wspiera nas w tym co robimy. Zaskoczeniem było, że pilnuje nas byśmy się nie garbiły albo dobrze trzymały ręce. Zauważyłam, że jak sama zrobiłam błąd to Ewa nagrywając dany trening potrafiła wyłapać, jakie błędy robią żółtodzioby. Byłam w szoku. Teraz moje nastawienie się zmieniło i na pewno będę korzystać z jej treningów, a teraz zostawiam Wam ten trening, co robiłam ostatnio. Powodzenia!


5 komentarzy:

  1. ja robiłam tylko skalpel Ewy, a obecnie polecam kanał fitness blender ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, fitness blender love! best ever!

      Usuń
  2. świetne post, będę zaglądać częściej:))
    + zapraszam do mnie -> http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za panią Ewą Chodakowską. Aczkolwiek jeśli chodzi o ćwiczenia...to planuję zacząć biegać, lecz czekam na lepszą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ćwiczyć. niestety nie ma czasu na ćwiczenie wszystkiego :< a co domowych treningów, za chodakowską nie przepadam. może kiedyś udało mi się zrobić jej cały trening, raz czy dwa. wolę z yt Fitness Blender ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P