Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 22 maja 2015

Nike: Przewodnik po stylach damskich

Ostatnio bardzo polubiłam, można to nazwać kampanią reklamową Nike. Na ich profilu na facebooku: Nike Women uwielbiam filmiki z serii #LepszaJa. Są bardzo motywujące tak jak ich zdjęcia z podpisami. Wstawię Wam tu mój ulubiony ;)

Ale nie o tym. Właśnie przeglądając ich profil natrafiłam na poradnik jak ubierać się do ćwiczeń. Oczywiście wszystko jest z firmy Nike. Jest to związane jakoś z sportem i z modą, czyli z dwoma rzeczami, jakie kocham. Dlatego nie mogłam się oprzeć, aby wam o tym nie napisać. 

Podzielili to na trzy kategorie: do biegania, do treningów i na cały dzień. Z każdego wybrałam po jednym, który najbardziej przypadł mi do gustu. Wszystko możecie zobaczyć tu:  www.nike.com <-- Kliknij ;)

Do biegania - jak biegam lubię czuć swobodę w wykonywanych ruchach. Dlatego wtedy najczęściej nie mam ani nerki ze sobą, tylko mp3 w ręce, jeżeli jestem sama, a jak jestem z kimś to nie mam nic. Przy bieganiu jest to dla mnie ważne, aby strój był także przewiewny. Bieganie samo w sobie jest meczące a na przychodzące lato, genialne są krótkie spodenki. W zimie stawiam na polar, który mam z Quechua i jakiś dres, oczywiście nie mogę zapomnieć o czapce. 


Do treningów - tu pomyślałam o zumbie, bo na wf niestety nie chodziłam przez dwa lata (tak wiem to dość dziwne, może napisze o tym kiedyś). Długie wzorzyste legginsy to jest to, co kocham. Na co dzień nie potrafiłabym w czymś takich chodzić, ale jeżeli chodzi o sport jestem jak najbardziej na tak. Do tego zwykły biały (ewentualnie może być czarny) owersizowy t-shirt żeby już nie mieszać wzorów.


Na cały dzień - tu bardziej myślę o chwili na przykład, przejazdu na siłownię, do parku albo na jakieś spotkania z znajomymi w takim sportowym klimacie, typu na rolki. Wtedy bardziej stawiam na kolory, w których chodzę codziennie, czyli czerń, biel i szarość. Czuje się w tym swobodnie i dobrze. O taki strój też jest dobry na długi spacer z psem. 


Chcę zaznaczyć, że nie robię tego postu, bo zawarłam współpracę z firma Nike, (chociaż gdyby tak było skakałabym pod sufit), po prostu bardzo lubię ich firmę i pomyślałam, że to dobry pomysł na ciekawy post.

4 komentarze:

  1. Ah....zumba :) Zumba męczy mnie od jakiegoś czasu. Może wreszcie odważę się odwiedzi takie kąty? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia stylizacja trafia w mój gust, muszę koniecznie zobaczyć więcej ich propozycji na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce każde! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie dresy boskie <3

    a zumbę będę miała 1 czerwca zorganizowaną u mnie w szkole ;)

    Pozdrawiam i miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P