Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 25 maja 2015

Przed finałem!

Już z niecierpliwością czekam na finał project runway, obstawiacie kto wygra? Macie swoich faworytów. Ja już przed finałem pisze zaległe dwa odcinki, to do dzieła!

Odcinek 10 – Strój inspirowany autem


Miejsce 1 – Projekt Sylwii
Bardzo spodobał mi się ten kombinezon. Ogólnie teraz jestem zauroczona wszelkimi kombinezonami. Kolorystyka w sam raz dla mnie.
Miejsce 2 – Projekt Patryka
Urzekła mnie ta zabudowana forma, tak jak w aucie, wszystko szczelnie zamknięte.
Miejsce 3 – Projekt Ani   
Interesująca była czerwona podszewka która pokazywała się podczas chodzenia.

Odcinek 11 – Dziewczyna „Elle”


Miejsce 1 – Projekt Michała
Biel sama w sobie pasuje mi do magazynu Elle, ale cały look który stroszył Michał na sesje był powalający. Poluję już na Elle.
Miejsce 2 – Projekt Ani
Czerwona sukienka i do tego wężowa biżuteria były cudne i bardzo eleganckie. Najbardziej spodobał mi się wężowa podwiązka, aż żałowałam że takiej nie miałam na swojej studniówce.
Miejsce 3 – Projekt Sylwii
Prosta mała czarna w wydaniu dla młodej mamy. Chociaż jurorom się ten pomysł nie spodobał to ja byłam zaintrygowana takim podejściem. Stworzyć kolekcje dla kobiet w ciąży, coś oryginalnego.


I jeszcze punktacja:


To do finału!

5 komentarzy:

  1. biały kombinezon świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądam, ale projekty są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam poprzedni/e sezon/y, początkowo ten także oglądałam, aczkolwiek później zaczęło mnie to nudzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat nie oglądam ;) ale jest laska z top model :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P