Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 1 maja 2015

Przerwa na cztery odcinki

I niestety znowu udało mi się zaniedbać blog. Ale na szczęście jeszcze trzy dni do pisemnych matur, później tylko do 21 maj i 28 maj ustne i wolne. A wtedy zabiorę się za blog z kopyta (przynajmniej mam taka nadzieję). Już rano miałam korepetycje z angielskiego i stwierdziłam, że potrzebuję przerwy. Najlepiej było ją wykorzystać na przygotowanie tego postu dla Was. Już nie owijam dalej w bawełnę i przechodzę do tematu.

Odcinek 6 - Stroje dla obsługi hotelowej
Miejsce 1 - Projekt Patryka
Został stworzony dla kucharki, i jak dla mnie prezentuje się bardzo ładnie. Chociaż goście hotelowi zazwyczaj nie widzą kucharzy, to jednak jak przechodząc widziałabym tak ubranych kucharzy, wiedziałabym że dbają o każdy szczegół.
Miejsce 2 - Projekt Dominiki
Jak na Panią z recepcji jest to bardzo fajny strój, czerwona spódnica jak dla mnie bardzo ładnie współgra z ozdobami przy koszuli. Wszystko jest dla mnie spójne i eleganckie.
Miejsce 3 -Projekt Piotra
Jak na obsługę hotelową wygląda bardzo schludnie. Jury przyczepiło się do długości spódnicy, fakt przy ciągłym schylaniu się mogłaby być trochę dłuższa.

Odcinek 7 - Haute Couture
Może na początek internetowe wytłumaczenie co to jest haute couture :
Haute couture – dział luksusowego krawiectwa, zajmujący się tworzeniem ubrań na zamówienie dla konkretnego klienta (w przeciwieństwie do prêt-à-porter, czyli ubrań dostępnych w gotowej formie, a nieszytych na miarę). Charakteryzują się one wysoką jakością materiałów i wykończeń, często są szyte ręcznie.
Miejsce 1 - Projekt Bartosza
Sukienka mi się tak spodobała, kojarzy mi się z lizakiem który stal się sukienką. Nawet nie wiedziałam że nie przeszkadza mi w tym wypadku jeden długi rękaw.
Miejsce 2 - Projekt Patryka
Jak dla mnie wielkie brawa za to że to są pozszywane ze sobą kwadraty z materiału. To musiała być na prawdę ciężka praca, ale była tego warta bo efekt jest powalający.
Miejsce 3 - Projekt Michała
Chyba tu urzekł mnie pod względem teatralnym, sam pomysł na maskę i pazury tak pasują do tej sukienki. Jest taka przerażająco urocza.

Odcinek 8 - Strój dla kobiety biznesu
Miejsce 1 - Projekt Sylwii
Tak ja też byłam zaszokowana jak zobaczyłam Sylwię w czarno białym stroju. Gdzie kwiaty, gdzie ostre kolory? Co zrobiliście z Sylwią?! I wtedy wytłumaczyli że pracuje ona w banku, to był dla mnie drugi cios, i kop do działania. Też chciałabym i pracować w banku i projektować ubrania. Co do stroju, zakochałam się w nim, nawet z takiej bluzce i spódnicy chciałabym iść na matury.
Miejsce 2 - Projekt Patryka
Miejsce 3 - Projekt Piotra
Wypowiem się tu na temat tych obu projektów, bo jak dla mnie są do siebie podobne. Jak dla mnie wyglądają jak z jednej kolekcji, bluzki są bardzo podobno tylko się różnią kolorem. Jedynie spódnice są rożne.

Odcinek 9 - Stroje dla najbliższych
Miejsce 1 - Projekt Michała
Może faktycznie jak na wiek Mamy Ani sukienka jest ciut za krótka, ale jest cudna. W odcinku można usłyszeć że jest to silna, rockowa kobieta. A tu mamy ja w rockowej ale jak dla mnie romantycznej wersji. 
Miejsce 2 - Projekt Sylwii
Zakochałam się w tej bluzie, i choć jest męska i kolorowa, chciałabym ja mieć. 
Miejsce 3 - Projekt Patryka
Szokiem dla mnie jest to że zrobił ja w pół godziny, a wyszła na prawdę ładnie. To na prawdę oznacza że Patryk ma talent, którego nie można zignorować. 

PUNKTACJA
Przypominam : miejsce 1 - 15 pkt, miejsce 2 - 10 pkt, miejsce 3 - 5 pkt, wyróżnienie - 5 pkt

To do następnego odcinka/ odcinków ;)

4 komentarze:

  1. świetne projekty, i choć nie oglądam tego programu, widzę że osoby w nim biorące udział mają talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu ale jakoś nie porywają mnie programy telewizyjne tego typu,ale nie pogardzam nikim kto je ogląda :)) pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam ani jednego odcinka :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzedni sezon podobał mi się. Obecny sezon jest dla mnie...poniżej wszelkiej krytyki..

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P