Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 27 czerwca 2015

Level up!

Ostatnio chodzę dość rozkojarzona, właśnie teraz zobaczyłam, że dziś planowo miał się pojawić nowy post a ja zapomniałam go napisać ;< Za trzy dni będę mieć wyniki matur i zaczynam się tym trochę denerwować. Wczoraj patrzyłam na strony wybranych przeze mnie uczelni jak się rekrutować i czy w ogóle mam szansę żeby się dostać. Zaczynam wątpić w to czy gdziekolwiek się dostanę, a jak już się uda gdzieś dostać to czy sobie poradzę....

Mam pytanie do osób studiujących, o ile tu takie są - Jakie były wasze odczucia przy rekrutacjach?
A do tegorocznych maturzystów - Na jakie idziecie kierunki?


5 komentarzy:

  1. ja już dwa lata studiuje i chyba nie da się zapomnieć tych nerwów i stresu związanego z wynikami matur i wynikami rekrutacji, gdzie się dostałam a gdzie mi zbrakło i musiałam pisać odwołanie albo cierpliwie czekać na drugą turę rekrutacji. Trzymam za Ciebie kciuki i wierze że poradzisz sobie w studiowaniu i przejdziesz na spokojnie to całe "bum" z rekrutacją i wynikami ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wyniki matur :*
    Zapraszam na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mnie denerwowała presja ze strony rodziny :) stresują tylko niepotrzebnie, a matura to często taki większy sprawdzian :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P