Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 12 czerwca 2015

Refleksyjnie...

Hejka ;) Dziś taki luźniejszy post. Jak już mogliście zauważyć większość postów jest zaplanowanych ponieważ pojawiają się co dwa dni o tych samych godzinach. Tak muszę się do tego przyznać, piszę posty z wyprzedzeniem. Chociaż mam wakacje to nie chcę całego dnia spędzać przed komputerem, a też nie chcę zaniedbywać bloga. Mam nadzieje że mi to wybaczycie.

Ostatnio patrząc na mój blog przypomniałam sobie jak pisałam o codziennych sprawach, jak były notki o modzie. Zobaczyłam, że zmieniam się jak w kalejdoskopie, nie stoję w miejscu. Teraz nie chcę rezygnować z modowych albo codziennych postów, ale widać że jednak dominują posty o tematyce „helathy lifestyle”. Tak mocno wkręciłam się w tą tematykę że też chce się z tym z Wami podzielić. Mam nadzieję że Was tym nie zamęczam.  W małej tajemnicy mogę Wam powiedzieć że planuje co najmniej dwie sesje zdjęciowe.  :D

Otwarcie mówię że wyjeżdżam nad morze w lipcu i już mam chyba z 15 pomysłów na posty żeby tu nie było ciszy. Mam nadzieje że Was zainteresują. Nad morzem chce się odciąć od internetu, pewnie na moim instagramie i tumbrl się będzie coś pojawiać, a no i może wpadną jakieś snapy (więc podawajcie swoje niki do tych portali). Jednak głównym planem jest odpoczynek z najbliższymi. Postaram się po wyjeździe zrobić jakiś post z opisaniem co robiłam nad morzem, mamy zaplanowane już dużo atrakcji, nie będzie nudy!

A żeby nie było znowu sportowo, dodaję jakieś moje selfie :) 


Instagram - asiawishdreamdo 
Snapchat - assixx 

Zapraszam ^ :) I pozdrawiam Was wszystkich :*

3 komentarze:

  1. Skoro masz wakacje to baw się dobrze :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje są po to, żeby odpoczywać! Nikomu nie przeszkadzają planowane posty. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wciąż na tropie planowania wakacji i terminów, troche polska, trochę zagranica... jeden dłuższy wyjazd, parę krótkich, woda, słońce... no i pisanie pracy magisterskiej :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P