Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 3 czerwca 2015

Sportowy must have

Parę dni temu wpadłam na pomysł zrobienia postu z lista must have. Ale że żadnych ciuchów nie potrzebuje, ostatnio nawet zrobiłam czystki w szafie i wyrzuciłam połowę rzeczy. Jednak na tej liście must have znajdziecie rzeczy, które są mi potrzebne do ćwiczenia.

1.  Rolki
Nie mam określonej firmy, jednak wiem że muszę je już mieć. Gdy na polu jest tak słonecznie to marzę o tym by z trzy godziny pojeździć na rolkach.


2. Strój do pływania i czepek
Mam już swój wypatrzony strój z decathlonu, do tego muszę dokupić czepek ponieważ tam gdzie zazwyczaj chodzę na basen jest obowiązek ubrania czepka.


3. Rakiety do tenisa
Moim cichym marzeniem jest nauczenie się grać w tenisa. U mnie na osiedlu wybudowali nowy kort wiec namawiam tatę na kupno rakiet i będzie mnie uczył!


4. Bidon
Jak czytaliście w moim już dawno napisanym poście o wodzie, zaczęłam pilnować się ile pije. I postanowiłam kupić sobie jakiś fajny bidon żeby w nim nosić wodę i musi być na tyle duży żeby modły tak pływać owoce i dodawać smaku. Jednak wpadł mi w oko sheaker do drinków białkowych (jakoś tak to się nazywa), oczywiście nie mam zamiaru robić takich „sheaków”.


5. Hantle
Chcę kupić sobie jakiś małe hantle żeby ćwiczenia w domu stały się.. hmm.. cięższe. Jednak utrzymacie w dwóch rękach litrowej wody u mnie źle się kończy. Dlatego właśnie planuje zakup jakichś wygodniejszych w ćwiczeniu obciążeń.


6. Buty nike
Nie mam określonego rodzaju, jakie chce, bo w każdych się zakochuje. Ale jedno wiem muszą być czarne.


7. Sportowa torba
Zdecydowanie potrzebują jakąś stylową sportową torbę. Planuję z mamą wrócić na zumbę i przyda się taka torba.

A Wy co macie na swojej liście must have? 

5 komentarzy:

  1. Hmm, musiałabym się nad tym zastanowić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi przydały by się porządne buty sportowe i wrotki, bo do rolek jakoś nie jestem przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zrobiłam listę must have - jest u mnie na blogu jeśli chcesz zobaczyć ;)
    a rolki mam od 5 lat i nadal nie umiem dobrze jeździć :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zawsze bałam się jeżdżenia na rolkach, Na jakichkolwiek innych ulicznych cudach również. I nie przekonują mnie kaski, ochraniacze itp. - to z kolei jest bardzo niekomfortowe w noszeniu, a i nie prezentuje się zachęcająco (cóż, jestem estetką, tak już mam). Co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P