Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 21 lipca 2015

Jestem studentem!

Dziś będę się chwalić! Tak jestem bardzo dumna z ostatnich wydarzeń. Było trochę nerwów i stresu, ale udało się. Mogę Wam już oznajmić, że JESTEM STUDENTEM! Będę studiować na Politechnice Krakowskiej na wydziale Fizyki, Matematyki i Informatyki, kierunek: Matematyka. Tak bardzo się cieszę, bo jak zobaczyłam w dniu wyników na stronie rekrutacyjnej „Została Pani zakwalifikowana na studia…” to aż pod sufit z radości skakałam.
Papiery już zaniosłam, teraz wakacje do października i zaczynam nowy etap!


Pytanie do osób, które też się rekrutowały: Gdzie się dostaliście?

3 komentarze:

  1. gratulacje!

    ja już jestem magistrem po studiach ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Wybrałaś sobie troche trudny kierunek, ale na pewno dasz sobie radę :) ja w tym roku zaczynam studiować w Krakowie dietetykę;)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki lub banery?;)

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :D Ja składałam na 4 kierunki i wszędzie się dostałam teraz to dopiero mam rozkminę :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P