Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 12 lipca 2015

Michał Baryza

Jak wiecie (lub nie) jestem osobą aktywnie imprezującą. Tak przyznaje się bez bicia – imprezuje. I powiem Wam, że bardzo dobrze, bo jak nie teraz to, kiedy? I właśnie na jeden z imprez spotkałam MICHAŁA BARYZĘ!! Tak właśnie niego. Nawet nie wiecie, jaka byłam podekscytowana, gdy usłyszałam, że w jednym z krakowskich klubów zagości Michał. Oczywiście udało mi się zrobić z nim zdjęcie, ale nie zwracajcie uwagi na jakość, bo po pierwsze to klub, po drugie zdjęcie jest robione na szybko, a po trzecie to i tak główna uwaga pada na Michała a nie na mój wygląd.



A Wy spotkaliście kiedyś kogoś sławnego na jakiejś imprezie ?  

6 komentarzy:

  1. Ale miałaś szczęście :)

    zapraszam
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc nie kojarzę go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie jestem typem który uwielbia kluby, ale super że spotkałaś kogoś znanego kogo podziwiałaś, lubiłaś.
    Pozdrawiam z południa Polski
    Randaksela

    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna fotka, pozazdrościć :)

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że ci sie udało, ale nie wiem kto to jest :D

    Pozdrawiam i miłego tygodnia ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, ale super
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P