Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 9 lipca 2015

Powrót do tagów

Dziś tak nietypowo ;) Tak dawno nie robiłam żadnego tagu, że bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam nominację od Justyna J. Kochana bardzo Ci dziękuję! Chciałabym nominować do tych tagów wszystkie blogerki i blogerów, którzy tak jak ja bardzo dawno robili jakiś tag!


TURN ON FASHION 

1. Ulubiony film o modzie lub z modą w tle?
Pierwsze, co mi przyszło na myśl to „Diabeł ubiera się u Prady” – bardzo polecam ten film, bo jest genialny!

2. Ulubiony projektant?
Pójdę w polskich projektantów, bo od pierwszej edycji Project Runway w moim sercu nadal jest Jakub "Jacob" Bartnik

3. Stolica mody, którą chciałabyś odwiedzić?
PARYŻ !!!

4. Ulubiona modelka?
Jest tyle modelek, że nie da się z nich wybrać ulubionej.

5. H&M czy New Yorker?
H&M

6. Ulubiony fotograf modowy?
Znam jednego XD Aż wstyd się przyznać – Marcin Tyszka

7. „fashion food” – pierwsze skojarzenie?
Pewnie przyszaleje z odpowiedzią, ale jak to przeczytałam to wyobraziłam sobie knajpkę z maszynami na stoliku gdzie ludzie przychodzą popracować nad swoimi projektami i cos zjeść.

8. Prawdziwe futra i skóra – jesteś na tak czy na nie?
Nie!!

9. Ulubiony blog blogerka/vlogerka modowa?
Odkąd ćwiczę nie siedzę tyle na blogach czy vlogach modowych, więc nie mam :<

10. Prêt-à-porter czy Haute Coutre?
Prêt-à-porter :)


LIEBSTER AWARD 

1. Dlaczego zaczęłam pisać bloga?
Może powiem inaczej, bo już tyle razy pisałam dlaczego zaczęłam. Wolałabym bardziej powiedzieć czemu po długiej przerwie wróciłam – chce dalej dzielić się z ludźmi swoimi zainteresowaniami, poznawać nowe doświadczenia i ludzi, uczyć się od kogoś nowych rzeczy.

2. Co wolisz: klapki, obcasy na słupku czy creepers?
Kobieta zawsze chce być wysoka, ale jednak ceni sobie wygodę wiec – creepers.

3. Którego trendu w modzie nie znosisz?
Skarpetki do obcasów -,-

4. Gdybyś miała do wyboru, jakim zwierzęciem chciałabyś być?
Kotem, są urocze i leniwe, kto nie chce być uroczy i leniwy.

5. Jaka jest twoja ulubiona marka modowa?
To trudne, bo nie jest dla mnie istotne jakiej marki jest dany ciuch.

6. Jak opiszesz swoja osobę?
Zakręcona, wszędzie jej pełno, wszystko chce spróbować.

7. Gdyby twój dom stanął w płomieniach, jaki modowy produkt chciałabyś uratować?
Zapewne byłaby to moja sukienka studniówkowa XD

8. Gdybyś miała możliwość pracy w czasopiśmie modowym, w jakim chciałabyś pracować?
VOUGE <3

9. Gdybyś miała szansę być jedna z Kardashians, która chciałabyś być?
A kto/kim oni są? Serio, nie wiem ;P

10. Twoje ulubione danie?
Zdrowe ;)

11. Gdybyś mogła być postacią z bajki i ubierać jedno ubranie przez całe życie, kim chciałabyś być?
Zawsze chciałam być jakaś księżniczka Disneya, ale którą to nie wiem, albo Kopciuszek, albo Śpiąca Królewna.

Jeżeli chcecie kogoś kiedyś otagować to jestem chętna do wszelkiego rodzaju tagów i challeng’y. To świetna zabawa i fajne urozmaicenie bloga. Nie zapominajcie o mnie! 

4 komentarze:

  1. muszę przyznać że ja też nie znam żadnego fotografa mody poza Marcinem Tyszką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę pamiętać przy nastepnym TAGU :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo fajny taggg :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P