Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 6 lipca 2015

Przygotowana

Pierwszy raz odkąd prowadzę bloga zabrałam się za niego na poważnie. Chce się przygotować przez wakacje do tego, aby podczas studiów nie opuszczać sfery blogowej. Chociaż teraz blog z modowego staje się typowo sportowy to odpowiada mi to. Mam tyle pomysłów na posty, oczywiście żeby ich nie zapomnieć wszystkie zapisuje w swoim małym notesiku. Dodatkowo planuje wszystko, aby nie było monotonii typu przez jeden miesiąc same sportowe albo żywieniowe posty.

Pomyślałam też o tym, że od czasu do czasu będę pisać posty typowo o tym "co się dzieje u mnie". Chciałabym aby ten blog znowu miał masę czytelników i tak jak kiedyś 35 komentarzy pod jednym postem. Żałuje, że wtedy przestałam pisać, ale robię wszystko, aby do tego wrócić ;)


5 komentarzy:

  1. Czekam na dalsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że sobie tak to rozplanowujesz, życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana do tagu, szczegóły u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, życzę wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P