Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 27 lipca 2015

Siłownia

Coraz więcej moich znajomych korzysta z siłowni. Na początku podchodziłam do tego sceptycznie. Bo karnet za drogi, trzeba dojechać, będę wracać spocona, co chwile coś mi nie pasowało. Chociaż ćwiczenia w domu/ na zewnątrz mogą być tak samo efektowne to zastanawiam się nad miesiącem na siłowni. Udało mi się znaleźć mała siłownię, ale dobrze wyposażoną, a że jeszcze do 30 września mam ważną legitymację szkolna to obowiązuje mnie zniżka uczniowska (oczywiście jak będę studentka to dalej mam ta zniżkę). Dalej mam dylemat, bo nie wiem czy brać na cały sierpień czy dopiero w zimie.


To co mnie bardzo zachęca do siłowni to obciążenia które powodują że nasze ćwiczenia są bardziej wymagające. Choć mogę sobie kupić hantle, czy innego rodzaju obciążenia to jednak to nie to samo. Tak samo bieżnia to też genialny wynalazek, biegniesz 30 minut i nie jesteś zmęczona – chociaż kocham biegać po świeżym powietrzu.

Jakie są Wasze opinie na temat siłowni?
Co według Was jest lepsze, siłownia czy ćwiczenia w domu/na zewnątrz?

Oczywiście nie jestem tak zielona, co do tematu siłowni, bo już na niej byłam i przetestowałam sprzęty. Planuje też się wybrać na jednodniowy trening, aby dokładnie przemyśleć ta decyzję. Jednak Wasza opinia tez jest dla mnie ważna.  

5 komentarzy:

  1. ja na razie uprawiam sport na zewnątrz a dokładniej biegam ale może za niedługo skuszę się na karnecik na siłownię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siłownia to świetny pomysł, jeśli masz ją blisko i fajnie też chodzić z kimś :) Ja mam ok 15 km, więc wybrałam bieganie na świeżym powietrzu i od 6 tygodni daje radę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też myślę nad zapisaniem się na siłownię, ale mnie zniżka już nie będzie obowiązywać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby dorównać efektowi z siłowni to musiałabyś mieć dość spore wyposażenie w domu osprzętu ;) Chocby same hantle i sztange. Bo dzięki tym dwóm urządzeniom można ćwiczyć niemalże każdą partie mięśni, dodając do tego funkcjonalnego stepa, dzieki któremu ćwiczyć na siedząco czy leżąco. I wtedy koszty mogą się zwrócić, bo wydasz pieniądze na oprzyrządowanie, a potem to się zwraca. Choć jednak na siłowni masz urządzenia dzięki którym możesz szybciej ustawić ciężar pod siebie, jest tych urządzeń masa, masz trenerów pod siebie lub jak gdzieniegdzie możesz korzystać z różnych ciekawych zajęć oraz basen. I czy pogoda lub nie pogoda, można pozwolić sobie na wszystko.
    Jednak wybór należy do Ciebie ;) Ja nie żałuje wydawania pieniędzy na karnet, ale jeśli z jakiś względów czas nie pozwoli to tradycyjne domowe ćwiczenia nigdy nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  5. silownia super sprawa! Ja bym wolala zaczac juz teraz, jak masz wakacje, niz w zime, jak bedzie wiecej obowiazkow i mniej czasu dla samej siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P