Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 30 lipca 2015

Sportowe fryzury

Wymyśliłam jak dla mnie ciekawy temat na dzisiejszy post, ponieważ jest i urodowy i sportowy. Mam tu na myśli temat fryzur. Jak ktoś aktywnie ćwiczy, biega, skacze, robi skłony wie że nie ma nic gorszego niż poprawianie włosów co pięć minut. Ja choć uwielbiam ćwiczyć w kucyku, to ma ta fryzura jedna wadę, jak robię skłony to włosy opadają mi na twarz, jest to strasznie denerwujące.  Kolejną ważna rzeczą jest to żeby robić ta fryzurę w maksimum 5 minut i żeby była bardzo wytrzymała.
Starałam się znaleźć ciekawe fryzury i dla osób z długimi i krótkimi włosami.
1)Zwykły kucyk, nic prostszego. Ale na naszym „ogonie” można zapleść niechlujny warkocz i już włosy aż tak nie przeszkadzają. Fryzura na np. tenis, bieganie.


2)Tutaj wystarczy zapleść warkoczyk przy głowie na grzywce, mam na to określenie „naturalna opaska”. Tą fryzurę, w moim przypadku, wykorzystałabym tylko do biegania.



3)Zwykły warkocz, też bardzo praktyczne, ponieważ włosy są zebrane i mocno zaplecione, można tez zrobić go technika „francuza” od czubka głowy, a nawet można zrobić dwa! Fryzura np., na zajęcia z fitnessu, sztuk walki, czy na zwykły trening.
  

4)Koczek, niechlujny, lecz mocno związany. Fryzura dobra na każdy rodzaj treningu. Fajna opcja jest zrobienie dwóch małych koczków ;)
  

5) Tutaj fryzura dla dziewczyn które nie przepadają za związywaniem wszystkich włosów. W internecie krąży nazwa na ta fryzurę "koczek samuraja", czyli związane włosy tylko z czubka głowy tak by nie leciały na twarz.

6) Ciekawym połączeniem są także dwa warkoczo-kucyki.

2 komentarze:

  1. zdecydowanie wolę dwa koki od jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, akurat szukałam jakichś nowych fryzur:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P