Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 15 lipca 2015

Wyjazd? Nie zapomnij o treningu!

Za kilka dni wyjeżdżam na dwa tygodnie nad morze i już długo przed wyjazdem myślałam „co ja zrobię bez mojej siłowni na polu?”. Nie popadałam jednak w histerię, bo przecież są też inne formy ćwiczeń oprócz siłowni. I dziś właśnie dla osób które tak samo jak ja jadą gdzieś na wakacje a nie chcą opuszczać treningów przygotowałam ten post.

1)Bieganie to forma treningu do której potrzebujemy tylko naszych nóg i dobrych butów. Ja planuje z koleżanka biegać po plaży, można i poćwiczyć i pooglądać zachód słońca.
2)Skakanie na skakance. To jest dla mnie przeniesienie treningu z mojego osiedla na inne miejsce, ponieważ treningi na skakance to nieodłączna część moich ćwiczeń. A ponadto skakanka nie zajmuje dużo miejsca w torbie.
3)Jazda na rowerze to także dobry sposób, są ludzie którzy biorą rower ze sobą. Jednak gdy nie mamy roweru możemy go wypożyczyć jeżeli w okolicy znajdziemy wypożyczalnie.
4)Pompki, przysiady, wykroki, brzuszki proste, brzuszki skośne, skłony, wzniosy bioder, pajacyki i mnóstwo innych – to wszystko można wykonywać bez siłowni.
5)Ćwiczenia z hantlami lub np. ekspanderami (taka guma z dwoma uchwytami po obu stronach, zdjęcie poniżej)

6)Gry zespołowe to dobry pomysł na trening i zabawę z przyjaciółmi w jednym. Ja planuję z moimi znajomymi rozgrywać mecze badmintona.
7)Nad wodą – pływanie. Oczywiście dla osób umiejących pływać. Ale także w wodzie można zrobić sobie aerobik.
8)Na placu zabaw możemy znaleźć drabinki przy których także można poćwiczyć, np. się podciągnąć. Jednym okiem można patrzeć na dziecko, brata, siostrę. Przyjemne z pożytecznym.
9)Spacery, to także dobra forma treningu, wiele osób bierze ze sobą kije do nordic walking, też nie zajmują dużo miejsca.
10)Rozciąganie, razem z koleżanką rozciągamy się aby zrobić szpagat. Cóż jest potrzebne do rozciągania – mata lub ręcznik.
11)W zimie bardzo dobra forma ćwiczeń są narty czy snowboard. Jestem zapalonym narciarzem wiec jeżdżę do upadłego. (jest mi tak ciepło że myślę o zimie)
12)Możemy także zabrać ze sobą laptop i na nim puszczać treningi (np. Ewy Chodakowskiej, czy MEL-B). Ale ja nie jestem zwolenniczką tego. Na wyjazdach wole odpocząć od ekranu komputera.
13) Czasami przy jakichś większych ośrodkach są organizowane np. wieczorki z zumbą. To także genialny pomysł na trening. Ja na coś takiego natknęłam się w Hiszpanii.
14) Hula hop, są takie które można rozłożyć na "części pierwsze", schować do pokrowca i złożyć na miejscu. Nie zabierają dużo miejsca, a zgrabny brzuch i talię można zrobić w każdym miejscu.


Ja jadę akurat na camping więc pod przyczepą nie ma zawsze równego terenu, ale to mnie nie zniechęci. W wielu hotelach (niestety tych drogich) są siłownie, ale jak jesteśmy na wyjeździe to spędzajmy więcej czasu na polu (także trenując) niż w zamkniętym pomieszczeniu.
Macie jeszcze jakieś pomysły na treningi na wyjazdach?

1 komentarz:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P