Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 12 sierpnia 2015

Siłownia

Ostatnio znowu mnie tu nie było, przyzwyczaiłam się do tego odpoczynku od laptop, który zaczęłam nad morzem, ze nie mogłam się zmusić do włączenia laptopa. A ostatnio u mnie tyle się dzieje, że nawet sił brakowało na patrzenie w ekran.

Jak mogliście zauważyć n moim tumbrl lub snapchacie zaczęłam chodzić na siłownię. Wszystko za sprawą drugiego numeru magazynu Be Active, w którym była karta na darmowe wejście na siłownię. Myślałam, że nie będzie partnerskiej siłowni w Krakowie, w której mogłabym to wykorzystać, ale ku mojemu zdziwieniu jest jedna i to bardzo blisko mnie. Mam tylko 30 min jazdy do niej to naprawdę blisko (do szkoły jechałam dłużej). Byłam bardzo zadowolona, że mogę to wykorzystać. Namówiłam koleżankę i od 5 sierpnia razem chodzimy.

Siłownia jest dla mnie miejscem gdzie mogę zapomnieć o wszystkim. Na początku byłam trochę skrępowana tym, że tyle ludzi się nam nie patrzy jak na jakimś sprzęcie podnoszę tylko 5 kg, albo na bieżni idę dłużej niż biegnę. Ale teraz stwierdziłam, że każdy kiedyś miał swoje początki z siłownią i nie ma się, czego wstydzić. Teraz na bieżni spędzam godzinę, biegnę na płasko lub pod górę, albo idę. Moje treningi dzięki siłowni są intensywniejsze.

Co będzie po darmowym miesiącu na siłowni? Sama jeszcze nie wiem. Na pewno będę dalej ćwiczyć, bo z tego już nie umiem zrezygnować. Znalazłam, że u mnie na uczelni jest siłownia i może jak karnet na nią będzie tani to może będę kontynuować chodzenie na siłownię. Jednak wszystko się okaże w październiku jak już będę miała plan zajęć.


3 komentarze:

  1. Ja nie lubię siłowni, ale uwielbiam chodzić na basen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, ciekawy!:)
    zapraszam do mnie na mój fanpage: https://www.facebook.com/pages/Blous/1488820864772189
    i na bloga: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. musze sie zapisac

    A5erTyWn4 k0B1t@

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P