Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 4 września 2015

Nowości!

Ostatnio jak mogliście zauważyć wszędzie widać napisy: Wyprzedaż letniej kolekcji! To taki piękny widok, zwłaszcza wtedy, kiedy np. sukienka za 70 zł, którą pokochałyście teraz kosztuje 30 zł. Takie zakupy to ja lubię.
Jednak po ostatnich porządkach stwierdziłam, że nowych ciuchów nie potrzebuję, ale za to dodatkami w postaci butów i torebek nigdy nie pogardzę.

Buty za 29 zł zamiast za 65 zł.
Sandały na platformie były moim letnim must have, jednak nigdzie nie mogłam znaleźć po rozsądnej cenie. Choć te, co kupiłam nie przekonywały mnie od początku do siebie to teraz z całego serca mogę je przeprosić, bo je pokochałam. Choć maja białą podeszwę to w niczym mi ona nie przeszkadza. Są bardzo wygodne, (odpukać) jeszcze mnie nie obtarły. Cud a nie buty i to po jeszcze tak niskiej cenie.


Torebki - czarna 35 zł, biała 0zł.
 Może (tak wiem wiem nie zaczyna się zdania od "może") zacznę od białej. Tak, nic za nią nie zapłaciłam, ponieważ dostałam ja od mojej babci. Torebka ma już jakieś 16 lat i jest w bardzo dobrym stanie. Jako mała dziewczynka babcia pozwalała mi się nią bawić i ona nadal nie jest zniszczona. A teraz po lekkim oczyszczeniu z kurzu już czyściutka leży w mojej szafie. Uwielbiam ją.

Co do czarnej, opisałabym ją tak. Idealna na imprezy. Choć wydaje się być mała, zmieściłam tak piżamę, bluzkę na zmianę, dezodorant (duży), mgiełkę, kosmetyczkę, wielki portfel, ładowarkę, i klucze i poszłam sobie na imprezę. Choć po takim dopakowaniu była dość ciężka to sprawdziła się w 100%.


A Wy upolowałyście/upolowaliście coś na wyprzedażach? 

5 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P