Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 22 września 2015

#PILATES

Dziś kolejny post z serii „Treningi na siłowni”, tematem jest Pilates.

Co to jest Pilates?
System ćwiczeń, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

Moja opinia: byłam na tych zajęciach dwa razy i mogę bardzo dobrze Wam opisać co o nich myśleć. Pierwszy raz szłam na nie z nastawieniem że wyjdę obolała, jednak już po 15 minutach zajęć moja energia rozsadzała mnie od środka, ponieważ ćwiczenia są tam jak dla mnie „relaksacyjne” i nie mogłam się skupić ponieważ chciałam wyładować energię w inny sposób jednym słowem weszłam na zajęcia bardziej zmęczona niż z nich wyszłam a nie tego oczekiwałam. Efektem było to że po zajęciach przebiegłam na bieżni 2,5 kilometra tempem 10,5 km/h (to naprawdę szybko). Na drugie pójście na ćwiczenia namówiła mnie koleżanka, byłyśmy obydwie zmęczone i chciałyśmy się właśnie zrelaksować i wtedy te zajęcia były idealne jak dla mnie. Nie miałam w sobie energii która nie mogła ze mnie wyjść bo ćwiczenia były za lekkie. Po zajęciach i tak poszłyśmy na sprzęty się troszkę domęczyć. Mogę podsumować te zajęcia tak: Jeżeli od zajęć oczekujesz wyciskania z siebie siódmych potów to pilates nie jest dla ciebie, jeżeli jednak chcesz się zrelaksować i rozciągnąć to śmiało biegnij na pilates.


Ktoś z Was był kiedyś na zajęciach z pilatesu, co o nich myślicie?

5 komentarzy:

  1. oglądałam ćwiczenia pilates na yt, są dobre na rozciągnięcie przed treningiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się właśnie nad Pilatesem albo Jogą, oba wydają mi się idealne dla mnie - nie lubię się męczyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to coś dla mnie? Ja się nie lubię męczyć :D

    Zapraszam do mnie na rozdanie! :D
    http://always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam wcześniej o tym pojęcia...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P