Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 15 października 2015

#FIT BALL

Przyszedł czas na kolejny post z serii „Treningi na siłowni” – Fit Ball

Co to jest Fit Ball?
Fit Ball łączy fitness oraz piłkę poprzez ćwiczenia z użyciem różnej wielkości piłek.  Wzmacnia mięśnie, stabilizuje i odciąża stawy kręgosłupa.

Moja opinia: Byłam bardzo ciekawa jak wyglądają ćwiczenia z piłką. Jeszcze przez rozpoczęciem treningu jak wzięłam sobie piłkę nie mogłam się oprzeć aby na niej nie poskakać. Trening okazał się być bardzo fajny, ćwiczenia na piłce są niekiedy trudniejsze, np. brzuszki na piłce były dla mnie cięższe niż te robione na podłodze czy ławeczce. Jest męczący bo po wyjściu czułam że przećwiczyłam każdy mięsień. O wiem co mi się przypomniało, jest to bardzo dobry trening dla kobiet w ciąży, oczywiście przed rozpoczęciem treningu powiedzcie trenerowi że jesteście w ciąży bo zamiast ćwiczeń na brzuchu (bo w ciąży na brzuchu się nie leży) dostaniecie inne – akurat wiem to bo podczas treningu była z nami w grupie Pani w ciąży. Podczas wykonywania ćwiczeń poczułam taka dziecięcą radość, wszystko spowodowane przez wielką piłkę. Są to tak przyjemne i angażujące do pracy ćwiczenia że serdecznie zachęcam do wypróbowania tego treningu jeżeli macie taką możliwość. Zabawa i trening w jednym – czego chcieć więcej.



4 komentarze:

  1. Wygląda i brzmi bardzo fajnie, na pewno kiedyś wypróbuję :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, bardzo fajnie zajęcia ;) nawet nie wiem kiedy udało ci sie zrobić to zdjęcie na piłkach byłam za bardzo przejęta telefonem 😂 🙈👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sporo czasu ćwiczę na piłeczce:) Super ćwiczenia i ulga dla pleców. Szczerze polecam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P