Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 29 listopada 2015

Czapka - ciepła i stylowa

Koniec listopada a ja już chodzę w czapce, nie przypuszczałam, że zima zawita do nas tak szybko. Idąc na uczelnię zastanawiam się, co będę ubierać w grudniu lub styczniu, jeżeli już mam na sobie najcieplejsze rzeczy, zima w tym roku mnie zaskoczyła. Wracając jednak do czapek, nigdy nie potrafię dobrać odpowiedniej czapki, co roku kupuję kolejna i kolejną, ale nigdy nie trafiłam w 10. Tego roku też mam z tym problem, dlatego zwracam się z pytaniem do Was, jakie czapki polecacie?

Jestem dość wybredna osobą, czapka musi być według mnie praktyczna. Na pierwszym miejscu stoi to, że musi być ciepła, bo to chyba najważniejsze w zimie, ale też musi się dobrze prezentować. Kolorystyka, to też ciężka sprawa, waham się pomiędzy czarnym a bordowym kolorem. Zaczynam się przekonywać do pomponów, chociaż rok temu nie chciałam ich widzieć na oczy. Liczę na Waszą pomoc ;)


7 komentarzy:

  1. też mam z tym problem :(
    czarna czapka pasuje do wszystkiego ;)
    mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie znoszę nosić czapek, dlatego wybieram ciepłe nauszniki ewentualnie kaszkiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam problem z dobraniem czapki, choć podobno wyglądam w nich nie najgorzej ;) ta kremowa jest ładna:)! pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie nie lubię chodzić w czapce, ale też nie cierpię jak mi zimno w głowę :D dlatego wybieram takie luźne czapeczki

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czapki <3
    szczególnie moją z pomponem :D

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku na zimę postawiłam na klasyczną beanie w szarym odcieniu i jest bardzo wygodna;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię pomponów ;) ale czapka musi być przede wszystkim ciepła :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P