Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 22 listopada 2015

Jaszczury

Jak dobrze wiecie oprócz zainteresowania sportem i modą bardzo lubię śpiewać. Od podstawówki do liceum byłam członkiem chórów szkolnych, jednak dopiero w liceum zaczęłam traktować to na „poważnie”. Teraz mój licealny chór wyszedł z murów szkoły i działamy niezależnie. Ostatnio mieliśmy swój patriotyczny koncert. Na nim można było zobaczyć naszą nowa odsłonę, miedzy innymi w kolorystyce strojów – z czerwieni przeszliśmy na niebieski. Jeżeli jesteś z Krakowa i tak jak ja uwielbiasz muzykę – serdecznie zapraszam ;)

Jeśli masz pomiędzy 18, a 35 lat, lubisz śpiewać - DOŁĄCZ DO NAS! Nasze próby odbywają się w Centrum Młodzieży im. dr H.Jordana przy ul. Krupniczej 38 w Krakowie o godzinie 19 (na 3 piętrze). Nie trzeba się martwić przesłuchaniem gdyż wierzymy, że "śpiewać każdy może".

Dla zainteresowanych zostawiam Wam linki do naszego facebook’a (FACEBOOK) i youtube’a (YOUTUBE)

A tymczasem zostawiam Was z zdjęciami z koncertu ;)




Więcej zdjęć tutaj --> fotomwojcik.wordpress.com

2 komentarze:

  1. ja i śpiewanie ? ot to co nie xd nie ma mowy :D lepiej dla innych zeby mnie nie słyszeli :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam śpiewać ale robię to głównie na imprezach ze swoim zespołem muzycznym;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P