Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 14 listopada 2015

#JOGA DYNAMICZNA

Przyszedł czas na kolejny post z serii „Treningi na siłowni”. Dzisiejszym tematem będzie JOGA DYNAMICZNA

Co to joga dynamiczna?
„Dynamiczna joga różni się od klasycznej przede wszystkim tempem zmiany poszczególnych asan (pozycji statycznych), a także dodatkowym elementem - w ramach tego typu jogi wykonuje się dynamiczne ćwiczenia w rytmie oddechu.  Ten rodzaj jogi od lat jest znany w USA i cieszy się tam dużą popularnością - przede wszystkim ze względu na to, że pozwala uzyskać takie same efekty, jak joga klasyczna, tyle że w o wiele szybszym czasie. Ponadto uprawianie tego rodzaju jogi wpływa dobroczynnie zarówno na psychikę, jak i na całe ciało. Ćwicząc relaksujemy się, a ponadto rzeźbimy sylwetkę, wzmacniamy ciało i co dla wielu kobiet najważniejsze - chudniemy.” (wspomogłam się tu internetem)

Moja opinia: Poszłam na te zajęcia ze względu na to że byłam wtedy chora a nie chciałam odpuszczać treningu. Teraz nie żałuję swojego wyboru. Był to dla mnie odpoczynek poprzez ruch. Nigdy wcześniej nie myślałam że te ćwiczenia tak czyszczą umysł. Człowiek skupia się na oddychaniu, wykonaniu kolejnych pozycji i nie ma czasu na myśleniu o swoich problemach. Na początku byłam dość skrępowana że nie poradzę sobie bo nie jestem dość rozciągnięta, ale jednak moje obawy były mylne bo instruktorka pokazywała nam dokładnie jak co zrobić i jeżeli ktoś nie dawał rady znajdywała dla nas prostszą alternatywę. Z zajęć wyszłam zrelaksowana, takie wyczyszczenie umysłu na jakiś czas bardzo dobrze działa. Zdecydowanie polecam takie zajęcia. Jeszcze, co do względów fizycznych, nie miałam żadnych zakwasów, bólów, wręcz przeciwnie te pozycje, które wykonywaliśmy pozwoliły mi rozluźnić moje mięśnie po ciężkich treningach – choć musze przyznać że to co robiliśmy na pierwszy rzut oka wygląda jak skomplikowana figura akrobatyczna.

Tym razem zamiast zdjęcia, wstawiam Wam film n którym możecie zobaczyć co robi się na takich zajęciach. Oczywiście ja zrobiłam z tego około 5 "figur" :)


3 komentarze:

  1. dobre ćwiczenia na rozgrzewke:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci samozaparcia, że tak cały czas chodzisz na siłownię i jogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze słyszę ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P