Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 2 listopada 2015

Pierwszy miesiąc

Mamy już listopad, wiec postanowiłam napisać, co nieco co się u mnie dzieje. Jak dobrze wiece od miesiąca studiuję i chyba głównie o tym będę dziś pisać. Przed rozpoczęciem studiów napisałam sobie z 6 postów które dawno już się opublikowały i niestety mój zapas się skończył. Przez to że moje studia nie zaliczają się do najprostszych nie miałam czasu napisał kolejnych postów „na zapas”. Na szczęście dopiero na uczelnie wracam 3 listopada (dziękuję za te wole dni) wiec postaram się coś dla Was przygotować.

Ogólnie może napisze jak mi jest na studiach. Jestem do nich bardzo pozytywnie nastawiona, choć mam duże braki to wokoło mnie jest dużo osób które służą pomocą. Uczę się systematycznie, choć muszę się przyznać że od początku gimnazjum do końca liceum nigdy się nie uczyłam systematycznie, tak na studiach wychodzi mi to całkiem dobrze.  Oczywiście nie samą nauką człowiek żyje, imprezy studenckie tez już poznałam i nie umiem ich sobie odpuszczać, ponieważ mam na roku genialnych ludzi, z którymi świetnie się bawię.

Jeżeli macie jakieś pytania do mnie odnośnie moich studiów to śmiało pytajcie, jeżeli będzie ich więcej postaram się zrobić o tym kolejny post ;)

4 komentarze:

  1. Na szczęście ja studia mam już za sobą :) A Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia na studiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na studiach, ja już ten czas mam za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę bycia an studiach, ja w maturalnej klasie jestem... chyba nie musze ci pisac ile jest nauki bo sama dobrze wiesz :D

    Pozdrawiam i miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P