Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 29 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku

Sylwester już za 2 dni, zapewne każdy ma już plan jak go spędzi. Ja wraz z moją kuzynką i znajomymi jedziemy w góry na 4 dni, zapowiada się fajnie. Ale teraz czas rozliczyć się z minionego roku.

Ogólnie nie chce się w tym poście użalać nad sobą, bo nie oto tu chodzi. Warto jednak zobaczyć, czego się udało nam dokonać a nad czym można znowu popracować.

W 2014 roku zrobiłam sobie mały notes z lista moich marzeń i o dziwo udało mi się kilka z nich zrealizować (oczywiście były to realne marzenia): zdałam maturę, dostałam się na studia, przebiegłam pierwszy maraton (jakby koś nie wiedział to tu jest osobny post --> KLIK) i kupiłam rolki! Nawet nie wiecie jak bardzo chciałam te rolki. Do moich sukcesów muszę zaliczyć to, że wróciłam do pisania tu, choć miała to być regularne a nie jest, to i tak posty pojawiają się dość często jak na mój zwariowany tryb pracy. Myślałam, że w podsumowaniu pojawi się ściągnięcie aparatu na zęby, ale jednak muszę z tym jeszcze poczekać. O moim porażkach nie chce pisać, bo jednak weszłabym tu na zbyt prywatna strefę, jednak uważam, że każda porażka czegoś nas uczy i zawsze trzeba wychodzić z podniesioną głową!


Życzę Wam wszystkim udanego nowego 2016 roku, spełniajcie swoje marzenia i te małe i te duże! 

5 komentarzy:

  1. Udanej wyprawy sylwestrowej! Ja będę w pracy, mogę jedynie popatrzeć ze sceny jak się bawią ludzie;p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpiewasz w Jaszczurach? :D
    Tak z ciekawości, gdzie studiujesz? W sensie, wiem, że pewnie Kraków, ale jaka uczelnia? ^^
    Gratuluję spełnienia marzeń! Ja również swoją zrobiłam i połowę rzeczy udało mi się zrealizować :3

    Pozdrawiam serdecznie!
    beadare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, super podsumowanie 2015, mój rok tez był intesywny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. również życze szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P