Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 23 grudnia 2015

#PUMP

Przyszedł czas na kolejna recenzję treningu z siłowni, dziś na tapetę PUMP.

Co to pump?
Jest to trening z użyciem sztang, oczywiście nie najcięższych. Dobieramy jedne lżejsze a drugie cięższe (w moim przypadku lżejsze to było 1,5 kg na stronę, a cięższe to 2,5 kg na stronę). Trening odbywa się przy muzyce, która nadaje tempo.


Moja opinia: Zajęcia bardzo mnie zainteresowały już po przeczytaniu samego opisu. I muszę powiedzieć, że się na nich nie zawiodłam. Choć w połowie już miałam dość to nie odpuszczałam. Jest to faktycznie bardzo mocny trening na ręce, ale na tym mi zależało. Oczywiście na treningu nie ćwiczymy tylko rąk, są też ćwiczenia na uda i brzuch, jednak ja odczulam największą pracę mięśni w rękach, bo jednak cały czas trzymamy gryf lub obciążniki.  Trenerka była bardzo miła i widziała, że osoby początkujące mogą mieć problem wiec nie była dla nas bardzo ostra. Na następny dzień faktycznie ręce bolały bardziej niż zwykle, ale lekkie zakwasy nie zmieniły mojego zdania o tym treningu.


4 komentarze:

  1. Co prawda na takim treningu nie byłam, nie wiem czy bym dała rade bo ręce mam słabe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o tym treningu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo super ! :)

    Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie sprawdziłabym się podczas takiego treningu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P