Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 30 lipca 2015

Sportowe fryzury

Wymyśliłam jak dla mnie ciekawy temat na dzisiejszy post, ponieważ jest i urodowy i sportowy. Mam tu na myśli temat fryzur. Jak ktoś aktywnie ćwiczy, biega, skacze, robi skłony wie że nie ma nic gorszego niż poprawianie włosów co pięć minut. Ja choć uwielbiam ćwiczyć w kucyku, to ma ta fryzura jedna wadę, jak robię skłony to włosy opadają mi na twarz, jest to strasznie denerwujące.  Kolejną ważna rzeczą jest to żeby robić ta fryzurę w maksimum 5 minut i żeby była bardzo wytrzymała.
Starałam się znaleźć ciekawe fryzury i dla osób z długimi i krótkimi włosami.
1)Zwykły kucyk, nic prostszego. Ale na naszym „ogonie” można zapleść niechlujny warkocz i już włosy aż tak nie przeszkadzają. Fryzura na np. tenis, bieganie.


2)Tutaj wystarczy zapleść warkoczyk przy głowie na grzywce, mam na to określenie „naturalna opaska”. Tą fryzurę, w moim przypadku, wykorzystałabym tylko do biegania.


poniedziałek, 27 lipca 2015

Siłownia

Coraz więcej moich znajomych korzysta z siłowni. Na początku podchodziłam do tego sceptycznie. Bo karnet za drogi, trzeba dojechać, będę wracać spocona, co chwile coś mi nie pasowało. Chociaż ćwiczenia w domu/ na zewnątrz mogą być tak samo efektowne to zastanawiam się nad miesiącem na siłowni. Udało mi się znaleźć mała siłownię, ale dobrze wyposażoną, a że jeszcze do 30 września mam ważną legitymację szkolna to obowiązuje mnie zniżka uczniowska (oczywiście jak będę studentka to dalej mam ta zniżkę). Dalej mam dylemat, bo nie wiem czy brać na cały sierpień czy dopiero w zimie.


To co mnie bardzo zachęca do siłowni to obciążenia które powodują że nasze ćwiczenia są bardziej wymagające. Choć mogę sobie kupić hantle, czy innego rodzaju obciążenia to jednak to nie to samo. Tak samo bieżnia to też genialny wynalazek, biegniesz 30 minut i nie jesteś zmęczona – chociaż kocham biegać po świeżym powietrzu.

Jakie są Wasze opinie na temat siłowni?
Co według Was jest lepsze, siłownia czy ćwiczenia w domu/na zewnątrz?

Oczywiście nie jestem tak zielona, co do tematu siłowni, bo już na niej byłam i przetestowałam sprzęty. Planuje też się wybrać na jednodniowy trening, aby dokładnie przemyśleć ta decyzję. Jednak Wasza opinia tez jest dla mnie ważna.  

piątek, 24 lipca 2015

Domowy izotonik

Ostatnio oglądałam rano Studio Active na TVN Meteo i tam pewien trener personalny (niestety nie pamiętam jego imienia i nazwiska) dawał przepis na domowy izotonik. I zamiast sobie to zapisać i zapamiętać, to nawet tego fragmentu sobie nie nagrałam. Teraz musiałam posiedzieć w internecie i poszperać jak zrobić izotonik w domu. Co do kupnych izotoników to trudno mi stwierdzić ile w nich prawdy a ile chemii i cukru. Oj chyba mam obsesje na punkcie tego cukru. Inną sprawą jest to, że na izotonik gotowy trzeba wydać za pewne więcej pieniędzy niż na taki, który możemy zrobić sami.


wtorek, 21 lipca 2015

Jestem studentem!

Dziś będę się chwalić! Tak jestem bardzo dumna z ostatnich wydarzeń. Było trochę nerwów i stresu, ale udało się. Mogę Wam już oznajmić, że JESTEM STUDENTEM! Będę studiować na Politechnice Krakowskiej na wydziale Fizyki, Matematyki i Informatyki, kierunek: Matematyka. Tak bardzo się cieszę, bo jak zobaczyłam w dniu wyników na stronie rekrutacyjnej „Została Pani zakwalifikowana na studia…” to aż pod sufit z radości skakałam.
Papiery już zaniosłam, teraz wakacje do października i zaczynam nowy etap!


Pytanie do osób, które też się rekrutowały: Gdzie się dostaliście?

sobota, 18 lipca 2015

Trening na plaży

Z racji tego, że jadę nad morze chciałabym Wam tu pokazać trzy filmiki, które znalazłam z przykładowym treningiem na plaży, mam nadzieje, że Wam się to spodoba. 





środa, 15 lipca 2015

Wyjazd? Nie zapomnij o treningu!

Za kilka dni wyjeżdżam na dwa tygodnie nad morze i już długo przed wyjazdem myślałam „co ja zrobię bez mojej siłowni na polu?”. Nie popadałam jednak w histerię, bo przecież są też inne formy ćwiczeń oprócz siłowni. I dziś właśnie dla osób które tak samo jak ja jadą gdzieś na wakacje a nie chcą opuszczać treningów przygotowałam ten post.

1)Bieganie to forma treningu do której potrzebujemy tylko naszych nóg i dobrych butów. Ja planuje z koleżanka biegać po plaży, można i poćwiczyć i pooglądać zachód słońca.
2)Skakanie na skakance. To jest dla mnie przeniesienie treningu z mojego osiedla na inne miejsce, ponieważ treningi na skakance to nieodłączna część moich ćwiczeń. A ponadto skakanka nie zajmuje dużo miejsca w torbie.
3)Jazda na rowerze to także dobry sposób, są ludzie którzy biorą rower ze sobą. Jednak gdy nie mamy roweru możemy go wypożyczyć jeżeli w okolicy znajdziemy wypożyczalnie.
4)Pompki, przysiady, wykroki, brzuszki proste, brzuszki skośne, skłony, wzniosy bioder, pajacyki i mnóstwo innych – to wszystko można wykonywać bez siłowni.
5)Ćwiczenia z hantlami lub np. ekspanderami (taka guma z dwoma uchwytami po obu stronach, zdjęcie poniżej)

6)Gry zespołowe to dobry pomysł na trening i zabawę z przyjaciółmi w jednym. Ja planuję z moimi znajomymi rozgrywać mecze badmintona.
7)Nad wodą – pływanie. Oczywiście dla osób umiejących pływać. Ale także w wodzie można zrobić sobie aerobik.
8)Na placu zabaw możemy znaleźć drabinki przy których także można poćwiczyć, np. się podciągnąć. Jednym okiem można patrzeć na dziecko, brata, siostrę. Przyjemne z pożytecznym.
9)Spacery, to także dobra forma treningu, wiele osób bierze ze sobą kije do nordic walking, też nie zajmują dużo miejsca.
10)Rozciąganie, razem z koleżanką rozciągamy się aby zrobić szpagat. Cóż jest potrzebne do rozciągania – mata lub ręcznik.
11)W zimie bardzo dobra forma ćwiczeń są narty czy snowboard. Jestem zapalonym narciarzem wiec jeżdżę do upadłego. (jest mi tak ciepło że myślę o zimie)
12)Możemy także zabrać ze sobą laptop i na nim puszczać treningi (np. Ewy Chodakowskiej, czy MEL-B). Ale ja nie jestem zwolenniczką tego. Na wyjazdach wole odpocząć od ekranu komputera.
13) Czasami przy jakichś większych ośrodkach są organizowane np. wieczorki z zumbą. To także genialny pomysł na trening. Ja na coś takiego natknęłam się w Hiszpanii.
14) Hula hop, są takie które można rozłożyć na "części pierwsze", schować do pokrowca i złożyć na miejscu. Nie zabierają dużo miejsca, a zgrabny brzuch i talię można zrobić w każdym miejscu.


Ja jadę akurat na camping więc pod przyczepą nie ma zawsze równego terenu, ale to mnie nie zniechęci. W wielu hotelach (niestety tych drogich) są siłownie, ale jak jesteśmy na wyjeździe to spędzajmy więcej czasu na polu (także trenując) niż w zamkniętym pomieszczeniu.
Macie jeszcze jakieś pomysły na treningi na wyjazdach?

niedziela, 12 lipca 2015

Michał Baryza

Jak wiecie (lub nie) jestem osobą aktywnie imprezującą. Tak przyznaje się bez bicia – imprezuje. I powiem Wam, że bardzo dobrze, bo jak nie teraz to, kiedy? I właśnie na jeden z imprez spotkałam MICHAŁA BARYZĘ!! Tak właśnie niego. Nawet nie wiecie, jaka byłam podekscytowana, gdy usłyszałam, że w jednym z krakowskich klubów zagości Michał. Oczywiście udało mi się zrobić z nim zdjęcie, ale nie zwracajcie uwagi na jakość, bo po pierwsze to klub, po drugie zdjęcie jest robione na szybko, a po trzecie to i tak główna uwaga pada na Michała a nie na mój wygląd.



A Wy spotkaliście kiedyś kogoś sławnego na jakiejś imprezie ?  

czwartek, 9 lipca 2015

Powrót do tagów

Dziś tak nietypowo ;) Tak dawno nie robiłam żadnego tagu, że bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam nominację od Justyna J. Kochana bardzo Ci dziękuję! Chciałabym nominować do tych tagów wszystkie blogerki i blogerów, którzy tak jak ja bardzo dawno robili jakiś tag!


TURN ON FASHION 

1. Ulubiony film o modzie lub z modą w tle?
Pierwsze, co mi przyszło na myśl to „Diabeł ubiera się u Prady” – bardzo polecam ten film, bo jest genialny!

2. Ulubiony projektant?
Pójdę w polskich projektantów, bo od pierwszej edycji Project Runway w moim sercu nadal jest Jakub "Jacob" Bartnik

3. Stolica mody, którą chciałabyś odwiedzić?
PARYŻ !!!

4. Ulubiona modelka?
Jest tyle modelek, że nie da się z nich wybrać ulubionej.

5. H&M czy New Yorker?
H&M

6. Ulubiony fotograf modowy?
Znam jednego XD Aż wstyd się przyznać – Marcin Tyszka

7. „fashion food” – pierwsze skojarzenie?
Pewnie przyszaleje z odpowiedzią, ale jak to przeczytałam to wyobraziłam sobie knajpkę z maszynami na stoliku gdzie ludzie przychodzą popracować nad swoimi projektami i cos zjeść.

8. Prawdziwe futra i skóra – jesteś na tak czy na nie?
Nie!!

9. Ulubiony blog blogerka/vlogerka modowa?
Odkąd ćwiczę nie siedzę tyle na blogach czy vlogach modowych, więc nie mam :<

10. Prêt-à-porter czy Haute Coutre?
Prêt-à-porter :)


LIEBSTER AWARD 

1. Dlaczego zaczęłam pisać bloga?
Może powiem inaczej, bo już tyle razy pisałam dlaczego zaczęłam. Wolałabym bardziej powiedzieć czemu po długiej przerwie wróciłam – chce dalej dzielić się z ludźmi swoimi zainteresowaniami, poznawać nowe doświadczenia i ludzi, uczyć się od kogoś nowych rzeczy.

2. Co wolisz: klapki, obcasy na słupku czy creepers?
Kobieta zawsze chce być wysoka, ale jednak ceni sobie wygodę wiec – creepers.

3. Którego trendu w modzie nie znosisz?
Skarpetki do obcasów -,-

4. Gdybyś miała do wyboru, jakim zwierzęciem chciałabyś być?
Kotem, są urocze i leniwe, kto nie chce być uroczy i leniwy.

5. Jaka jest twoja ulubiona marka modowa?
To trudne, bo nie jest dla mnie istotne jakiej marki jest dany ciuch.

6. Jak opiszesz swoja osobę?
Zakręcona, wszędzie jej pełno, wszystko chce spróbować.

7. Gdyby twój dom stanął w płomieniach, jaki modowy produkt chciałabyś uratować?
Zapewne byłaby to moja sukienka studniówkowa XD

8. Gdybyś miała możliwość pracy w czasopiśmie modowym, w jakim chciałabyś pracować?
VOUGE <3

9. Gdybyś miała szansę być jedna z Kardashians, która chciałabyś być?
A kto/kim oni są? Serio, nie wiem ;P

10. Twoje ulubione danie?
Zdrowe ;)

11. Gdybyś mogła być postacią z bajki i ubierać jedno ubranie przez całe życie, kim chciałabyś być?
Zawsze chciałam być jakaś księżniczka Disneya, ale którą to nie wiem, albo Kopciuszek, albo Śpiąca Królewna.

Jeżeli chcecie kogoś kiedyś otagować to jestem chętna do wszelkiego rodzaju tagów i challeng’y. To świetna zabawa i fajne urozmaicenie bloga. Nie zapominajcie o mnie! 

poniedziałek, 6 lipca 2015

Przygotowana

Pierwszy raz odkąd prowadzę bloga zabrałam się za niego na poważnie. Chce się przygotować przez wakacje do tego, aby podczas studiów nie opuszczać sfery blogowej. Chociaż teraz blog z modowego staje się typowo sportowy to odpowiada mi to. Mam tyle pomysłów na posty, oczywiście żeby ich nie zapomnieć wszystkie zapisuje w swoim małym notesiku. Dodatkowo planuje wszystko, aby nie było monotonii typu przez jeden miesiąc same sportowe albo żywieniowe posty.

Pomyślałam też o tym, że od czasu do czasu będę pisać posty typowo o tym "co się dzieje u mnie". Chciałabym aby ten blog znowu miał masę czytelników i tak jak kiedyś 35 komentarzy pod jednym postem. Żałuje, że wtedy przestałam pisać, ale robię wszystko, aby do tego wrócić ;)


piątek, 3 lipca 2015

Stretching

Dziś sportowy post – pod lupę biorę rozciąganie!

Kiedy się rozciągać?
Trzeba wiedzieć, że rozciągać powinniśmy się przed intensywnym treningiem, zaraz po krótkiej rozgrzewce oraz po treningu. Poprawne przeprowadzone rozciąganie zapobiega powstaniu kontuzji oraz sprawia, że po dynamicznych ćwiczeniach szybko się regenerujemy.

Dlaczego warto rozciągać swoje mięśnie?
Zadbane i sprawne ciało da Ci energię, komfort, spokój i zdrowie. Rozciąganie w połączeniu z swobodnym oddychaniem uspokaja i pozwala na lepszy kontakt z samym sobą.

Regularnie się rozciągając zauważysz, że:
- Twoje ciało jest bardziej rozluźnione
– będziesz bardziej zrelaksowany i łatwiej będzie Ci poradzić sobie ze stresem
– poszerzysz zakres Twoich ruchów
– zminimalizujesz lub całkowicie się pozbędziesz bólu mięśni
– będziesz mniej narażony na urazy podczas ćwiczeń, zwłaszcza tych, które wymagają dużego wysiłku np. bieganie, tenis, narty
– będziesz czuł się po prostu lepiej, swobodniej