Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 16 stycznia 2016

#STEP + BRZUCH

Co to step?
Trening z użyciem platformy do ćwiczeń, którą podnosi się i obniża za pomocą pięter – płyt regulujących wysokość stepu, w zależności od stopnia wytrenowania. Podczas zajęć solidnej próbie poddawane są kręgosłup, pośladki i nogi wraz ze stawami: skokowym i kolanowym.

Moja opinia: Poszłam na te zajęcia z dużym entuzjazmem. Początek był bardzo przyjemny, powoli wykonywaliśmy kroki na stepach w rytm muzyki, więc radziłam sobie z wszystkim. Jednak po rozgrzewce przeszliśmy już do gotowych układów i wtedy zaczął się mój koszmar. Były to zajęcia z grupa która już jest na nich któryś raz i zna układy, a ja jako osoba nowa nie wiedziałam co robić po kolei. Gubiłam się co kilka figur i traciłam nadzieje że coś poćwiczę. Oczywiście starałam się jak mogłam, jednak zajęcia okazały się dość trudne przez to że nie znalazłam układów i nazw figur. Zaraz po treningu na stepie mieliśmy ćwiczenia na mięśnie brzucha i wtedy poczułam jak mój brzuch płonie i to uratowało te zajęcia bo z sali wyszłam z satysfakcja ze jednak coś poćwiczyłam.


3 komentarze:

  1. Step daje popalić :) ale o to chodzi


    ___________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś na podobnych ćwiczeniach i faktycznie można sie trochę pogubić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś byłam na zajęciach ze stepami, to fajna sprawa. Nogi dostają w kość i widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P