Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 22 stycznia 2016

W poszukiwaniu idealnego podkładu #1 – SORAYA STUDIO MATT

Mam dla was nową serię, jakiś czas temu stwierdziłam, że zmieniam podkład, przez dłuższy czas używałam podkładu z Rossmana z Synergen, ale zaczął mi przeszkadzać. Akurat, gdy byłam w poszukiwaniu nowego podkładu trafiłam na przeceny w Rossmanie i kupiłam dwa nowe. Jeden z nich Wam dziś opisze. Co do samej serii, ile będzie trwać to nie wiem, na pewno do tego czasu, gdy znajdę idealny podkład. Co ile będą się pojawiać posty? To także trudno określić, bo dość długo testuje podkłady. Nie jestem najlepsza w pisaniu recenzji kosmetyków, ale postaram się to zrobić jak najlepiej umiem.

Jeżeli polecacie jakieś podkłady to piszcie w komentarzach, najlepiej dołączcie jakaś małą opinię lub link do Waszego bloga/strony gdzie o nim mogę coś poczytać ;)


Co obiecuje producent?
„Matujący make - up z witaminą E oparty na nowoczesnej formule wykorzystującej specjalne molekuły absorbujące nadmiar sebum, zapewnia cerze aksamitną gładkość, bez efektu błyszczenia. Make-up doskonale ujednolica i poprawia koloryt cery, tuszuje niedoskonałości i drobne zmarszczki, zapewnia perfekcyjny i naturalny wygląd przez wiele godzin. Sprawia, że skóra jest przyjemna w dotyku, nie wysusza jej, zapewnia poczucie komfortu. Idealnie sprawdza się w przypadku cery mieszanej i przetłuszczającej się.”

Skład : Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Hexyl Laurate, Polymethyl Methacrylate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Talc, Polyglyceryl-4 Isostearate, Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Tocopherol, Propylene Glycol, Cetyl Dimethicone, Sodium Chloride, Cera Microcristallina, Paraffin, Triethoxycaprylylsilane, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Limonene, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Geraniol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Alpha Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499
Cena to: około 13 zł za 30 ml

Moja opinia: Szczerze po takim opisie i opinii wielu osób stwierdziłam, że nie wiem czym się ludzie tak zachwycają. Gdybym miała go opisać jak producent zaprzeczyłabym wszystkiemu. Po miesiącu stosowania stwierdzam że po nałożeniu czuję jakbym miała na twarzy zwykły krem. Moja cera ma widoczne wypryski i przebarwienia i od podkładu oczekuję jakiegokolwiek krycia, a ten podkład nie zapewnia go w ogóle.  Skórę mam po nim wysuszoną co zdarzyło mi się po raz pierwszy przy stosowaniu podkładu. Aby wyjść z domu muszę bawić się z korektorem, oczywiście zawsze to robiłam ale przy tym podkładzie to używam go o wiele więcej, przez co skóra po kilku godzinach (około 2-3) się świeci, ale to także wina tego że mam cerę mieszaną z skłonnością do przetłuszczania. O wyrównaniu kolorytu nie ma co tu mówić bo tego nie robi.
Co do pojemnika, w jakim się znajduję, tubkę łatwo się odkręca i dozuje odpowiednia ilość produktu


*Zakładam że każdy z nas ma inny typ cery i dla każdego może inaczej działać.

Czy któraś z Was używała go ? Jaka jest Wasza opinia?

5 komentarzy:

  1. Ja używam Revlon i jestem w nim zakochana

    ___________________
    www.justynapolska.com
    fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale obecnie mam z rimmela i jest to chyba najlepszy podkład jaki miałam :) Idealnie dopasowuje się do kolorytu cery, ma fajne wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też szukam idealnego podkładu, taki żeby pasował do mojej jasnej karnacji, nie zciemniał po nałożeniu, po kremie bb z ziaji trochę się po czasie zawiodłam :(
    tego nie miałam... obecnie stosuję podkład z biedronki i jestem pozytywnie zaskoczona, bo nie liczyłam na zbyt wiele, będę o nim wspominała niebawem na blogu, więc polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za podkładami z Soraya :) i dobijają mnie wyciskane podkłady :D ja muszę mieć pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mam go uwielbia, jednak moja skóra nie toleruje podkładów Soraya. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P