Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Ziaja - liście manuka

Już od pewnego czasu zaczęłam stosować kremy z ziaji z liśćmi manuka. I muszę Wam powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona. Do zakupu natchnęła mnie jedna z blogerek (niestety nie pamiętam jaka), która zrobiła recenzję kremu na dzień właśnie z tej serii.

Moja cera jest po nich bardzo nawilżona ale to nie jest najważniejsze. Najistotniejszą sprawą jest to że przy cerze trądzikowej (czyli taka jak ja mam) niwelują te kremy zaczerwienienia, zauważyłam lekko zmniejszone pory i mniej wyprysków. Oczywiście kremy nie zagwarantują nam całkowitego pozbycia się problemu jakim jest trądzik, ale pomagają w walce z nim.

Konsystencja kremów jest bardzo przyjemna, szybko się wchłania i pozostawia na skórze uczucie nawilżenia przez długi czas. Krem na dzień stosowałam rano pod podkład i bardzo dobrze sprawdził się jako baza.

Zastanawiam się także nad zakupem żelu do mycia twarzy z tej serii. Moja przyjaciółka go stosuje i jest też z niego zadowolona. Jednak waham się ponieważ jestem zauroczona w mydle siarkowym. Jakby któraś z Was znała ten żel do mycia twarzy, to proszę napiszcie mi w komentarzu co o nim sądzicie.

* Muszę tu zaznaczyć, że każdy z nas ma inny typ cery więc nie u każdego mogą zadziałać te kremy tak jak u mnie.

Moje recenzje kosmetyczne nie są najlepsze, ale mogę Wam zdradzić, że planuję napisać jeszcze dwie (na razie jestem w fazie testowania tych kosmetyków).



7 komentarzy:

  1. ja stosowałam z tej serii krem na noc, żel, żel z peelingiem (z tego drugiego jestem bardziej zadowolona), tonik i pastę oczyszczającą.
    jestem mega zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ten żel i niedługo kupuję następne opakowanie :D

    Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w 2016 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz częściej spotykam się z opiniami że Ziaja uczula, ja lubię Ziaje jednak tych kremów nie stosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam kremy z serii Ziaja Med !

    zapraszam na mojego bloga i postu dotyczącego pielęgnacji twarzy i ciała

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii jeszcze nie miałam okazji niczego próbować, ale produktów z Ziaji używam często i zawsze jestem zadowolona :)

    ps.
    Zapraszam serdecznie na rozdanie, w którym do wygrania są m.in. bony na zakupy w sklepie z półfabrykatami oraz biżuteria! http://beadare.blogspot.com/2016/01/341-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo czytałam o tej serii ale jakoś nie mialam okazji kupić ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P