Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 15 lutego 2016

SESJA EGZAMINACYJNA

Co to jest sesja? To taki okres czasu, kiedy sprawdzasz wytrzymałość swojego organizmu. Tabletki na pamięć, lecytyna, do tego kawa za kawą i energetyki i nie zapominajmy o czekoladzie z orzechami!  – coś, co wcale dobrze nie wpływa na moją figurę. Dowiedziałam się, że pierwsze dwie sesje są najgorsze, ale może jednak uda się zdać ;D


Mam nadzieję, że wybaczycie mi jak kilka razy posty się nie pojawią, ale jestem właśnie w środku sesji i walczę o przetrwanie! 


6 komentarzy:

  1. Tez przeżywam , właściwie już przeżyłam , pierwszą sesje :) Nie było źle , najgorzej miałam z mikroekonomią , teraz mam wiecej czasu to moze zmotywuje się zeby pododawać coś na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy rok zawsze jest trudny, bo trzeba wdrożyć się w nowy system, bo to już nie liceum, a szkoła wyższa, ale później będzie już lepiej, łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest dopiero o zgrozo straszny etap w życiu człowieka :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia ! :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P