Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 28 lutego 2016

Sesja pokonana!

Jestem! Na samym początku muszę Wam oznajmić, że pokonałam pierwszą sesje egzaminacyjna w swoim życiu! Drugi semestr zapowiada się bardzo pracowicie na mojej uczelni, ale co nas nie zabije to nas wzmocni. Po egzaminach wsiadłam w pociąg do Gdyni i 6 dni swoich „ferii” wykorzystałam jak najlepiej mogłam, dlatego właśnie nie było postu :< Mam bardzo dużo nowych pomysłów, na pewno znowu zrobię małą fotorelacje co widziałam w Gdyni a także mogę Wam zdradzić że szykuje post związany z jedzeniem, na pewno wam się spodoba ;)

A co tam u Was? :)


2 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P