Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 21 lutego 2016

Studenckie znajomości

Ostatnio dużo pisałam o moich studiach , to czemu by nie napisać jeszcze jednego postu o nich. A dziś dokładnie napiszę o znajomych z uczelni.
Uczelnia pod względem ludzi nie wiele różni się od szkoły, jednak nie ma klas. Na roku u mnie na początku było 120 osób które zostało podzielone na trzy grupy. Na wykładach spotykaliśmy się wszyscy razem, w grupach tylko na ćwiczeniach. Jednak nie zawsze da się poznać te 120 osób. Bardzo dużo dały mi różne integracje z ludźmi z kierunku, tworzy się wtedy taka mocna grupa która choć jest z innych grup często się spotyka.
Byłam pod wrażeniem bo ludzie z którymi się trzymam są w większości spoza Krakowa, mam nawet koleżankę z Łeby! To najbardziej podoba mi się na studiach, że mamy możliwość poznać ludzi z całej Polski, a czasami i ludzi z świata, poprzez Erazmus.

Co nam daje stała grupa znajomych?
- wspólna nauka – czasami lepiej zrobić jedno zadanie w grupie niż samemu siedzieć nad nim wiele godzin. A jeżeli ktoś umie jakiś temat bardzo dobrze to może reszcie przetłumaczyć
- wspólne imprezy – czy to domówki czy wyjścia do klubów, grupą jest zawsze zabawniej!
- wspólne wyjazdy – gdy tylko znajdzie się wolny weekend, można wsiadać w pierwszy lepszy bus i przeżyć przygodę życia.

To co piszę to oczywiste rzeczy, ale czasami warto napisać o takich oczywistych rzeczach . A Wy, co lubicie robić najbardziej z swoimi znajomymi ? :D


4 komentarze:

  1. Oo fajne są takie znajomości gdy spedzacie czas razem c;

    OFFICIAL PATTY (klik)-nowy post już czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znajomości na studiach są trwalsze niż te zawierane w podstawówce albo liceum ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. znajomości super :) fajne są lata gdzie można z grupą wyjść na imprezę lub pojechać na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P