Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 9 lutego 2016

#ZUMBA

To już mój ostatni post z serii „treningi z siłowni”. Oczywiście nie na zawsze, ponieważ gdy wrócę na siłownie na pewno nadal będę „testować’ inne rodzaje treningów.  Na koniec wybrałam zumbę, którą bardzo dobrze poznała.

Co to zumba?
Zajęcia polegające głównie na tańcu zainspirowanym połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness.

Moja opinia: Z zumbą spotkałam się już jak byłam w gimnazjum, kilka razy zabrała mnie mama na tego typu zajęcia i mogę śmiało powiedzieć, że jestem w nich zakochana. Choreografie nie są trudne do zapamiętania i są bardzo przyjemne, sprawiały mi wiele radości. Jednak te zajęcia są bardzo wyczerpujące, wszystkie Panie, które wtedy były ze mną na sali szybko się męczyły i oczywiście ja razem z nimi. Po tych zajęciach czułam wszystkie mięśnie, wiedziałam, że dobrze je przećwiczyłam.
Każdy, kto miałby okazje iść na zumbę niech nie zwleka!

5 komentarzy:

  1. Wiele osób właśnie bardzo chwali zumbę :) Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy na takich zajęciach nie byłam :)
    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka z klasy w gimnazjum chodziła na Zumbe 2/3 razy w tygodniu i przez to mieliśmy jedną godzinę wfu poświęconą Zumbie. Jest to wspaniała zabawa, a przy okazji ćwiczenia :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś odwiedziła mojego fanowskiego bloga o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Co Ty na to, żebyśmy dodały się do obserwatorów?

    Wykonuję również szablony, więc jakbyś potrzebowała pomocy bądź miała jakieś pytania, czy może po prostu chcesz jakoś zmienić wygląd swojego bloga, pisz śmiało!

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak chodziłam na siłownię to na zumbe chodziłam każdego tygodnia wliczając w to też inne ćwiczenia :) uwielbiałam chodzić na te zajęcia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P