Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 18 marca 2016

Klify

Czas na małe wspominki...
Po zdanej sesji, przy której nie powiem narobiłam się postanowiłam odpocząć na 100%. Bez wahania pobiegłam na dworzec i kupiłam bilet na pociąg do Gdynii. Cztery dni nad morzem to było to czego potrzebuje! Podróż pendolino to na prawdę wygoda, 6 godzin i już jestem w moim miejscu na ziemi. Gdy wysiadam na dworcu w Gdynii zaczynam inaczej żyć. Powiem Wam że podczas tych kilku dni spełniłam swoje małe marzenie, zobaczyłam śnieg nad morzem!!! O Gdynii już Wam dużo tu pisałam ale tym razem mój kuzyn z znajomymi zabrali mnie w magiczne miejsce. 


Tym magicznym miejscem były klify. ten kto oglądał serial "Aż po sufit!" mógł zobaczyć to miejsce właśnie tam. Jednak czy w serialu czy na zdjęciach, nic nie odda tego jaki tam jest cudowny widok. Najchętniej rozbiłabym gdzieś tam namiot i nie ruszała się na krok. 
Jeżeli kiedyś będziecie w Gdynii koniecznie tam pójdźcie, polecam! 


6 komentarzy:

  1. Super sprawa,też bym się chętnie wybrała. A co do pendolino- faktycznie wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. odpoczynek ci się zdecydowanie należał ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała kiedyś zobaczyć śnieg nad morzem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne widoki ! Zazdroszczę :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/ zapraszam na nowy post :)
    Obserwuje :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P