Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 27 marca 2016

Obiektywy do telefonu

Jakiś czas temu zamówiłam sobie przez allegro obiektywy do telefonu. Na przesyłkę czekałam dość długo, ale na szczęście się doczekałam. Po rozpakowaniu paczki od razu przymocowałam je do telefonu. Montaż nie jest trudny ponieważ wszystko jest na zasadzie klipsa do którego wkręcamy obiektywy. Obiektywy pasują do każdego modelu telefonu! Od kiedy je mam noszę je cały czas przy sobie i staram się robić lepsze zdjęcia. (Wszystkie efekty możecie zobaczyć na moim tumbrl'rze -> letswishitdreamitdoit.tumblr.com ) Ale co do obiektywów w zestawie mamy trzy obiektywy:
 - 0,67X WIDE (szerokokątny) - pozwala na ujecie znacznie szerszej powierzchni na zdjęciu
 - MACRO - pozwala na robienie wyraźnych zdjęć z bardzo małej odległości
 - FISH EYE LENS 180* (rybie oko) - uzyskujemy dzięki niemu zdjęcia zaokrąglone
W zestawie także mamy zaślepki na obiektywy, pokrowiec i klips.


Chociaż jestem początkująca i jeszcze na obiektywach dobrze się nie znam, to zaczęło mnie to kręcić. Cieszę się że powstały obiektywy do telefonów, bo osoby takie jak ja czyli nie posiadające aparatu również mogą zrobić fajne zdjęcia.
Dalej poszukuje innych obiektywów, gdybyście jakieś widziały/widzieli to podeślijcie linki ;)

Zdjęcie zrobione przy użyciu obiektywu MAKRO
Zdjęcie zrobione przy użyciu obiektywu FISH EYE LENS 180* 
Cały zestaw kosztował 20 zł (już z przesyłką) a kupiłam go z tej strony - allegro.pl/3w1-zestaw-obiektyw-iphone-do-telefonu-fish-eye-i5742949798.html

10 komentarzy:

  1. świetna sprawa! ostatni widziałam to gdzieś na internecie, ale myślałam, że to koszt kilku set złotych :) super!
    pozdrawiam, katycloset
    katy-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak za 20 zł to się bardzo opłaca :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo niski koszt - fajna rzecz :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. weszłam na tumblra i naprawdę fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o obiektywach do telefonu ale jakoś mnie to nie kreci ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sprawa z tymi obiektywami do telefonu :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiektywy spisują się świetnie, no może poza fish eye. Dzisiaj zrobiłem test i opisałem to u siebie na blogu: http://88geek.blogspot.com/2016/06/obiektywy-do-telefonu-z-biedronki-test.html

    Zapraszam do lektury!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P