Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 2 kwietnia 2016

Przysiady

Dawno już nie było żadnego treningowego postu – dlatego dziś na tapetę rzucam PRZYSIADY!

Osobiście gdy teraz trenuję czy w domu czy na zewnątrz zawsze robię przysiady, urozmaicam sobie je tak że robię na jednej nodze, w większym rozkroku w mniejszym, w wykrokiem nogi, z podskokiem, każdy może wymyślić swój sposób na przysiady. Ważne jednak by kolana nie wystawały za palce u stóp i zawsze robimy je do uzyskana wszędzie katów prostych!

Przysiady w głównej mierze angażują mięśnie pośladkowe oraz mięśnie ud i łydek.  Przez to są najskuteczniejszym sposobem ma uzyskanie zgrabnych ud i pośladków.  Dobrze sprawdzają się gdy chcemy spalić kalorie. Jednak to nie wszystkie zalety przysiadów.


Podczas robienia przysiadów wzmacniamy także mięśnie pleców i brzucha. Ponieważ podczas zginania i prostowania kolan biorą udział mięśnie taki jak mięsień skośny zewnętrzny brzucha oraz niektóre mięśnie pleców.  Kolejną zaletą jest poprawa ruchomości stawów i zwiększenie gęstości kości, przecież każdy ruch dobrze wpływa także na nasze stawy i kości. Nie można zapomnieć także o wykształceniu poczucia równowagi, możecie nie wierzyć ale są osoby które maja z tym problem a przysiady to łatwy sposób na poprawę równowagi która jest przydatna w sytuacjach z życia wziętych, np. w autobusie czy tramwaju.

Do robienia przysiadów nie potrzebujemy żadnego sprzętu, także można je wykonywać wszędzie, dla zaawansowanych można robić je z obciążeniem, ale spokojnie nie mówię tu o ciężarkach przecież wystarczą butelki z wodą ;)


Mam nadzieję że tym postem zachęciłam Was do przysiadów, jednak pamiętajcie każde ćwiczenie źle wykonywane może źle wpłynąć na nasze zdrowie, podczas złego robienia przysiadów łatwo popsuć kolana! Gdy nie wiesz jak je robić, oglądnij pomocnicze filmiki w internecie lub skonsultuj się z trenerem lub kimś, kto może Ci pomóc. 

7 komentarzy:

  1. Właśnie zaczęłam codziennie ćwiczyć przysiady!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. wykonuje je cały czas na siłowni.
    Bardzo fajny post :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię przysiady, wykonuję je na przemiennie z brzuszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety ograniczam sie do wf, brak chęci i sił przed maturą na cwiczenia :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P