Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 27 maja 2016

Brak motywacji

Czasami ogarnia nas taki czas, kiedy brakuje sił. Wszystko, na czym Wam zależy przestaje wychodzić, brakuje pomysłów, inspiracji. Uczysz się całymi dniami i nocami a i tak kolokwia, sprawdziany nie idą po naszej myśli. Mamy tyle spraw na głowie, że chowamy się pod kołdrą i czekamy aż ktoś to za nas zrobi. A potem nagle „bum” i coś wyjdzie. Nagle nabieramy siły do działania, że możemy przenosić skały i tak do czasu aż znowu coś nie wyjdzie. No właśnie, przeszłam takie coś, nic mi nie szło, potem moje bum, i idzie. A teraz z powrotem, i kółko się zamknęło. Codziennie sobie mówię „od jutra zacznę” i moje jutro zaczyna się zazwyczaj po tygodniu albo i dłużej. O blogu nawet nie wspominam, bo to znowu zaniedbałam, o studiach nie mogę powiedzieć, że zaniedbałam, bo nadal poświęcam na naukę dużo czasu, ale jednak wyniki nie są satysfakcjonujące, nowy kanał na YouTube, to się dopiero zaczęło, ale gdyby nie mój chłopak to pewnie by to nawet nie ruszyło. Moje treningi, byłam w cudowniej formie, do czasu, kilka chorób zwaliło mnie z nóg i wszystko „poszło w błoto”, chociaż tyle że jeszcze wf na uczelni mnie ratuje. Tak bardzo chciałabym się pozbierać z wszystkim do kupy, wrócić do ćwiczeń, lepiej się uczyć, znaleźć pracę… Tylko czy to nie za dużo jak na jedną osobę? O i znowu znajduję wymówkę, cała ja!

Małe wyżalenie ale chyba było mi to potrzebne. Jeżeli przed Wami coś postanowię to muszę tego dotrzymać! Trzymajcie kciuki :D


2 komentarze:

  1. Życie człowieka to nieustająca sinusoida. Raz nad kreską, raz pod kreską. Tak już jest i tak ma każdy. Sekret polega na tylko na perspektywie z jakiej na te problemy patrzymy. Czasem je wyolbrzymiamy. Ja sam przez ostatnie pół roku, przez maturę i sprawy prywatne, nie byłem w najlepszej kondycji. Wystarczył jeden, niby nic nie znaczący mail, który dał mi niezłego kopa. Bo szczęście tak naprawdę kryje się w codziennych, prostych czynnościach :) Pozdrawiam Cię i trzymam kciuki

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P