Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 30 maja 2016

Dziennik treningowy

Ostatnio pisałam o braku motywacji, a dziś napisze o jednej rzeczy która można powiedzieć przyczynia się do motywacji do ćwiczeń. Mały, niepozorny a jakże przydatny. Mówię tu o: dzienniku treningowym. Zwykły zeszyt, oklejony kolorową kartką z motywującymi karteczkami, sama go zrobiłam więc jest niepowtarzalny. Jestem osobą, która kocha wszystko zapisywać a potem patrzeć na rezultat. W tamtym roku jak trenowałam dziennik był strzałem w dziesiątkę. Po każdym skończonym miesiącu sumowałam ilość wykonanych brzuszków, przysiadów, pompek, itd. Wyniki mnie zaskakiwały zwłaszcza wtedy, gdy z miesiąc na miesiąc rosły coraz bardziej. Teraz wracam do mojego dziennika. Codziennie będę zapisywać, co zrobiłam, to mnie zmobilizuje aby robić coraz większe postępy!


A Wy jakie macie sposoby na mobilizacje do ćwiczeń?

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z takim dziennikiem. Ja niestety jestem z natury zbyt chaotyczna i jedyne co jest u mnie idealnie uporządkowane to zdjęcia. <3 Chociaż może właśnie powinnam powalczyć z tą naturą i brak przykład z Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prowadzenie takiego dziennika na pewno ułatwia prowadzenie zdrowego stylu życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziennik nie prowadzę, ale chyba najwyższa pora zacząć.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dopiero musze zacząć się motywować :D

    http://www.anru.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa taki dziennik. Ja od zawszę lubiłem tworzyć w jakiś notesach poukładany plan czegoś. Kiedy przeleje się coś na papier i spojrzy, to jakoś klarowniej i lepiej to wszystko wygląda. Z ćwiczeniami średnio sobie radzę, ale postanowiłem codziennie, chociaż trochę, wspomóc mój kręgosłup. No i rower. Życzę wszystkim zapaleńcom sportu, tym większym i tym mniejszym, wytrwałości i samozaparcia :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna strona, bardzo ciekawa, gratuluje.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P