Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 6 czerwca 2016

20 lat Domu Norymberskiego, Rowery, Koncert, Parada Smoków

Hej ;) Kiedyś już u mnie na blogu były takie fotorelacje i chyba dalej będą się tu pojawiać, może nie aż tak szczegółowo jak kiedyś, ale będę starać się opisywać najciekawsze sytuacje. Nie martwcie się o innych postach też pamiętam!

Znalazłam z swoim chłopakiem, że w Krakowie od 21 maja do 18 czerwca są porozmieszczane różne wystawy z okazji 20 lat Domu Norymberskiego. Bardzo chcieliśmy to zobaczyć, więc pewnej soboty ubraliśmy wygodne buty i w drogę. Głównie wszystkie wystawy mieściły się na Kazimierzu wiec obejście całej trasy nie było problemem, wrażenia były bardzo pozytywne.
Tu możecie poczytać o całej akcji: 20lat.dom-norymberski.com
Tutaj nasz filmik odnośnie tej akcji:

Ostatnio pogoda bardzo nas rozpieszczała, stwierdziłam wiec, że czas odpocząć i iść na rower. Takim oto sposobem zorganizowaliśmy sobie mała wycieczkę na Kopiec Krakusa. Niestety burza, która pojawiła się znikąd nie pozwoliła nam długo tam posiedzieć, ale zawsze coś.

4 czerwca chór Jaszczury w którym śpiewam miał swój drugi koncert rozrywkowy (w tym roku drugi). Śpiewaliśmy w Teatrze Praska 52, wyszło wszystko cudownie, sama gdy śpiewałam niekiedy miałam ciarki na plecach. Nigdy nie przypuszczałam że śpiewanie da mi tyle radości.
Zapraszam na fotorelację na stronie naszego fotografa: fotomwojcik.wordpress.com
Zapraszam także na funpage chóru: Chór Rozrywkowy JASZCZURY

Ostatnim wydarzeniem, który jest wart uwagi jest parada smoków, która odbyła się także 4 czerwca na Zakolu Wisły pod Wawelem. Uwielbiam to widowisko i od małego staram się być na nim co roku. W tym roku nie padało, więc mogłam spokojnie kręcić, a filmik pojawi się już dziś na naszym kanale!

1 komentarz:

  1. ciekawa fotorelacja, szkoda że nie jestem z Krakowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P