Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 27 sierpnia 2016

Wspomnienia z wakacji

Dla niektórych zostało jeszcze kilka dni wakacji. Mogę powiedzieć ze dla mnie też, choć jestem studentem to już 1 września mam egzamin. Więc jednoczę się w bólu z wszystkimi którzy za niedługo rozpoczynają rok szkolny. Jednak jeszcze skorzystajmy z ostatnich chwil wakacji.
Miesiąc temu odpoczywałam sobie w Gdyni. To był cudownie spędzony czas. Razem z chłopakiem zrobiliśmy prawie wszystko co planowaliśmy. Odwiedziliśmy wiele muzeów w Gdyni, Rybackie Mini Muzeum w Sopocie i pojechaliśmy na cały dzień do Gdańska. Choć na naszej liście było więcej atrakcji, zostawiliśmy je sobie na następny raz. Ogólnie bardzo się cieszę że pojechałam, odpoczęłam, zregenerowałam siły do dalszej nauki. Staraliśmy się wszystko świetnie sfilmować, kanał na YouTube sprawia nam naprawdę wiele radości. Serdecznie Was na niego zapraszam, a tutaj wstawiam playlistę z wszystkimi filmikami z naszych wakacji :D


Obiecuję, że to ostatni raz (przynajmniej teraz) kiedy wstawiam tu linki do Naszego kanału.


12 komentarzy:

  1. great post :) Have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten pustostan po którym chodzisz w 4 minucie to gdzie on sie znajduje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to opuszczone Sanatorium "Zdrowie" Orłowo w Gdyni :D

      Usuń
    2. ah to ten słynny duży pustostan i tak normalnie można tam wejść?

      Usuń
    3. Mój kuzyn zaprowadził nas tam jak akurat była "furtka" w ogrodzeniu, nie tylko my tam wchodziliśmy. Gdy wchodziliśmy tam to jedna para robiła tam sesje ślubną. Nie wiem jak teraz, ale da się tam wejść przez szczeliny w ogrodzeniu.

      Usuń
    4. oj tak.... tam bardzo dużo sesji zdjęciowych ślubnych nad morzem. Z tym pustostanem mieli coś zrobić widziałam projekty jakieś ekskluzywny obiekt mieli zrobić

      Usuń
  3. Świetnie!!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na tym egzaminie :) Czuć że wakacje już się kończą, jednak to co piękne zawsze szybko mija :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, wakacje uciekają zdecydowanie za szybko! :/ pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P