Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 15 września 2016

5. Bieg Charytatywny Fundacji TESCO

10 września odbył się 5. Bieg Charytatywny Fundacji TESCO. Razem z moim chłopakiem miesiąc wcześniej zdecydowaliśmy się na udział w tej imprezie.  Do wyboru był Bieg Rodzinny na 3,5 km oraz Bieg Główny na 10 km. Jeżeli pamiętacie w tamtym roku brałam udział w 4. edycji i obiecałam obie wtedy że w tym roku pobiegnę na 10 km. Niestety wyszło jak wyszło, długa przerwa od biegania skutkowała wyborem biegu na 3,5 km. Ale nic straconego, za rok już uda się na 10 km!

Jestem bardzo zadowolona z takich akcji. Połączenie przyjemnego z pożytecznym. Mogę Wam powiedzieć że udało się uzbierać w sobotę wystarczającą ilość pieniędzy na robot rehabilitacyjny dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.  Planuję brać udział, oczywiście w miarę moich możliwości, w wielu takich imprezach.

Aby zapisać się na bieg musiałam wpłacić 30 zł. Przy obieraniu pakietu startowego oczywiście odebrałam siatkę pełna dobroci od sponsorów i cudowną koszulkę.  Możecie stwierdzić ze pieniądze które wpłaciłam to kwota za to co dostałam, otóż nie. To co dostaje jest od sponsorów, którzy wspomagają ta akcję, szczerze mogłabym nic nie dostawać.

Ogólnie bieg przebiegł przyjemnie, chociaż pogoda nie była najlepsza, bo słonce nas nie oszczędzało. Udało mi się pokonać metę w czasie podobnym do ubiegłorocznego.  Stwierdziłam jednak że zbyt mało trenowałam by szybciej ukończyć bieg, ale nic straconego.


Nie obyło się bez nagrania relacji z tego biegu. Wiele zawdzięczam mojej koleżance która przyjechała specjalnie po to aby nas nagrać. Nie byliśmy w stanie sami siebie nagrać przy mecie.  Przy jej pomocy stworzyliśmy naprawdę świetna pamiątkę. Zapraszam do oglądania :D


5 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P