Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 29 września 2016

Evree

Od czasu do czasu bardzo lubię napisać wam o czymś, co sprawdza się u mnie w 100 % z kosmetyków. Tym razem przypadło na krem do rąk filmy EVREE. Dowiedziałam się o nim od Red Lipstick Monster. Zachwalała go dla osób, które chcą odratować zniszczone dłonie. Ja nigdy nie mogłam trafić na krem do rąk, który by mi pasował, jedne zostawiały na rękach taka tłustą powłokę na długi czas, co mnie denerwowało, bo wszystko było potem tłuste, inne nie nawilżały rąk wystarczająco. Dopiero, gdy trafiłam na krem z EVREE moje problemy się rozwiązały. Szybko się wchłania, ma cudowny zapach i dobrze nawilża a nie zostawia tłustej powłoki. Moje ręce bardzo szybko się wysuszają, w zimie zwłaszcza od razu pękają, powstają rany które pieką przy każdym dotknięciu. Kilka dni z rzędu, gdy tylko na noc posmaruje ręce tym kremem i wszystko wraca do normy. Podoba mi się też to że gdy już skóra mi popęka i posmaruję ją kremem to nic nie szczypie i nie boli, a to w przypadku innych kremów często się zdarzało.

Jednym słowem na zbliżający się okres jesienny a potem zimowy bardzo polecam ten krem.


6 komentarzy:

  1. ja właśnie dzisiaj wróciłam z zakupów z nowym kremem do rąk. Ważne jest aby dbać o łapki w jesień :)

    nahtural.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. produkty evree już testowałam nie raz i lubię :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam wersję czerwoną i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam różowy krem do rąk z evree - jakoś mi ta marka nie podpasowała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych kremach same pochlebne opinie. Wąchałam nawet i suuuper zapach mają.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P