Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 5 września 2016

Gadżety, które są przydatne #1 | Selfie stick

Ostatnio wymyśliłam nową serię, pewnie nie będzie się często pojawiać, ale mam już dwa pomysły z tej serii. Dobra, ale nie powiedziałam na czym ona będzie polegać. Otóż, ostatnimi czasy dużo kupuję przez allegro, ale także w sklepach stacjonarnych. Postanowiłam że będę Wam pisać moje opinie na temat jakiegoś gadżetu. Mam nadzieję, że Was to zainteresuje.

Na pierwszy ogień idzie selfie stick. Kupiłam go w Careffour za cenę 19.99 zł. Był to dość szybki zakup, ponieważ chciałam mieć go już przed wyjazdem, dlatego właśnie zrezygnowałam z zakupu na allegro, ponieważ paczka mogłaby do mnie nie dotrzeć.

Dlaczego się na niego zdecydowałam?
Odkąd mam z chłopakiem kanał na YouTube było coraz ciężej nakręcać nas telefonem. Selfie stick umożliwił nam lepsze ujęcia, to był główny powód, dla którego go kupiliśmy.

Opis produktu:
Firma MANTA, selfie stick jest bardzo dobrze wykonany, rozwija się od 22 – 110 cm i udźwignie ciężar max. 500g. Taka rozpiętość ułatwiła nam ujęcia gdzie chcieliśmy pokazać, co jest za nami. Zdjęcia robi się też bardzo wygodnie. Jednak jest jeden minus, nie pasuje do każdego telefonu. Jeżeli telefon nie posiada przycisku migawki, lub w ustawieniach nie da się przycisku głośności zmienić na migawkę selfie stick nie zadziała. Dla przykładu mój chłopak ma HTC Desire 610 na którym selfie stick nie działa, a już na SONY Xperia XA czy M, iPhone 5s działa. Nie składa się do małych rozmiarów, jednak to nie najmniejszej torebki spokojnie wejdzie. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego gadżetu ponieważ ułatwia robienie zdjęć i filmów. Może na co dzień dziwnie to wygląda gdy ktoś z tego korzysta, ale śmiech śmiechem, jest to bardzo pomocne.


A Wy korzystaliście/korzystacie z selfie stick?

11 komentarzy:

  1. ja też mam ale rzadko używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swój selfie stick kupiłam na allegro i zapłaciłam 12 zł bo zamawiałam razem z siostrą :)
    racja selfie stick to fajna, przydatna rzecz :)

    zapraszam ! NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Selfie stick to bardzo fajny gadżet. Tym bardziej, że mieści się w nie jednej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Selfie Stick u mnie nejlpiej się sprawdza na jakiś wyjazdach, wycieczkach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby fajny gadżet, ale osobiście jakoś nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Asia, dzieki ze do mnie wpadlas :)!!!!
    Och, ja to jestem z epoki dinozaurow, co to nie podazaja za gadzetowymi nowinkami ;)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie się zastanawiam czy to kupić :)Może kiedyś się skuszę ... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Selfie stick z pewnością jest przydatny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny gadżet , jeszcze nie mam ale na pewno kupie sobie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P