Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 26 września 2016

| Scrabble |

W wakacje razem z moim chłopakiem bardzo polubiliśmy granie w gry planszowe. Nie każdy lubi tak spędzać czas, jednak nam to bardzo odpowiada. Kupiliśmy już kilka gier, a kilka mamy w domach od lat. Dlatego stwierdziłam, że będzie to bardzo fajny pomysł na nową serię, może kogoś zarażę graniem w gry planszowe.

Na pierwszy ogień pójdą Scrabble, gra znana przez wszystkich jednak ja nie miałam okazji często w nią grać. Gra jest mojego chłopaka, więc nie umiem Wam powiedzieć ile kosztowała.  Wszystko mieści się w małym zgrabnym plastikowym pudełeczku, które jest idealne żeby zmieścić je na wyjazd do walizki. Plansza nie jest papierowa a plastikowa, literki do niej wciskamy (nie ma potem problemu żeby je wyjąc), więc nawet w pociągu można w nią grać, bo nic nam nie ucieknie. Podstawki na literki także są schowane w jednej z bocznych skrytek. Skrytkę na literki znalazłam przypadkowo, gdy chciałam schować podstawki, otworzyłam drugi bok i tak ukazała mi się przestrzeń na literki. Trzeba pamiętać, że muszą wszystkie leżeć płasko, jest z tym trochę problemu żeby je schować, ale jak się je ładnie poukłada z woreczkiem to wszystko elegancko się zamyka.

Bardzo polubiłam ta grę, rozwija naszą kreatywność. Można także ustalić, że wymyślamy słowa tylko z danej kategorii, grę tą można urozmaicać na wiele sposobów i dlatego tak bardzo ją lubię.


5 komentarzy:

  1. Dobre rozwiązanie na jesienne wieczory :) Też pomyślę o jakiś grach bo to świetna propozycja :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z moim chłopakiem też często gramy w scrabble ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, uwielbiam podróżne scrabble! Dostałam kiedyś na urodziny taki egzemplarz i również byłam mile zaskoczona, gdy zobaczyłam tę skrytkę na literki :) Często biorę je pod namiot, nad jezioro i ogólnie na różne wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lata nie grałam w scrabble, az mi chęci narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P